פינות אוכל

שולחנות אוכל מעץ מלא

פינת אוכל מעוצבת דגם 'ספיידר'

שולחנות אוכל מעץ מלא

פינת אוכל היא אחד המקומות הכי חשובים בכל בית משפחה. בחירת מיקומה של פינה זו, נקבע עפ"י שיקולים רבים. יילקחו בחשבון ימי אירוח של שבתות וחגים. כמות האורחים שתוזמן לכל ארוחה. קרבתה של הפינה הזו לחדרים השונים בבית. החלונות הפעורים לידה, כמות האור שנכנסת ועוד

בהמשך ייבחנו הרבה מאוד שולחנות אוכל, עד שיחליטו בעלי הבית איזה שולחן הם רוצים לקנות לביתם. חשוב לומר כי שולחן אוכל איכותי, אמור לשמש את המשפחה לשנים רבות. זה לא מוצר שקונים כל שנתיים וגם לא כל חמש שנים.

אנשים בוחרים שולחן אוכל ראשית לפי הגודל. הוא צריך להספיק לכמות האורחים שלהם. אחר כך הם יבחרו אותו בגלל האיכות שלו ולכן שולחנות אוכל מעץ מלא זו בחירה של הרבה מאוד בתים. אבל גם העיצוב חשוב. יש כאלה שמנתקים את עיצוב שולחן האוכל מהבית כולו והוא יכול להיות בסגנון שונה מהעיצוב של הבית, ויש כאלה שרוכשים שולחן פינת אוכל שהוא חלק מהעיצוב הכללי של הבית. דגש זה יושם בעיקר על פינת אוכל שממוקמת בדרך כלל כחלק מהסלון, מה שקורה בעצם בכל בית.

פינת האוכל בדרך כלל ממוקמת בצד ימין בצד שמאל קרוב למטבח, כדי שיהיה קל להגיש ולתפקד סביבה ובדרך כלל המקום האידיאלי זה בצד אחד לפני הסלון. כלומר רואים את זה בהרבה בתים. כשנכנסים רואים ראשית את פינת האוכל וכשיוצאים היא זו האחרונה שמביטים עליה

משום שהיא ממוקמת בדרך כלל בחלק מהסלון, יש הרוכשים את רהיטי הסלון ופינת האוכל יחד באותו סגנון של עיצוב.

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c/%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%a5-%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%93%d7%a8/

מה זה עץ מלא?

בעיני לקוחות של רהיטים, עץ מלא הוא העדיפות הכי גבוהה בבחירה של רהיט כלשהו. אבל יש כל מיני סוגים של שולחנות אוכל מעץ מלא ויש כל מיני עצים שמהם עושים שולחנות אוכל. האם מדובר בעץ מסוים שמהווה רק את הרגליים והמשטח של השולחן לא עשוי מעץ מלא. האם מדובר על משטח מעל רגלי אלומיניום או ברזל. כל שולחן והעיצוב שלו.

ההבדלים בין חומרי הגלם של רהיטים העשויים מעץ מלא לעומת כאלה שאינם, יכולים לייקר את הפריט בכ-25%. יש כל מיני סוגים של עצים ברמות מחיר שונות וכמובן שבחירה של שולחן אוכל למשל תלויה גם בתקציב שלכם.

איכות עץ מלא נמדדת לפי המשקל הסגולי שלו. ככל שיש בו יותר עץ מלא וככל שהעץ עצמו בעלת רמת צפיפות גבוהה של סיבים, כך הוא יהיה יותר יציב ויחזיק מעמד לאורך שנים.

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9f/

סוגים של עצים – מילון מונחים

עץ אלון הוא אחד מסוגי העצים הכי מבוקשים. הסיבה לכך היא שהוא משתלב עם כל מיני סגנונות ריהוט. הוא מאוד פופולרי לייצור של ריהוט לסלון או שולחנות אוכל עץ מלא. עץ אורן למשל נחשב כסוג זול של עץ וזו הסיבה שהוא משמש לרוב לייצור רהיטים לחדרי ילדים בשל מחירו הנמוך. עץ זוברנו הוא עץ שהפך מאוד אופנתי היום. הוא מיובא מאפריקה והוא נקרא זוברנו משום שלסיבים שלו יש מראה של זברה גן עץ אבוני שהוא גם אפריקני הוא עץ מעולה, אבל הוא עץ לשימור ואסור לשימוש רק לצורך פורניר, שזו שכבה דקה מעין ציפוי של עץ.

כשאומרים עץ סנדביץ" מתכוונים לסוג עץ העשוי משכבות דקות המודבקות אחת לשנייה. זהו עץ חלק ולא יציב והוא עלול להתעוות עם כל שינוי במזג אוויר. בוודאי שלא יעשו ממנו רהיטים לחצר שאחרי עונה אחת יכולים להתעוות ולהתנפח. למרות שמדובר בעץ לא מומלץ, כאשר מדובר בארון העשוי מעץ סנדביץ' בעובי מסוים של עץ הוא עדיין יכול להיות סביר.

עץ לבנה הוא עץ חזק והוא מומלץ לעיצוב מטבחים וחדרי ילדים. הוא משווק כלבידים ומכיוון שיש לו צבע טבעי בהיר, הוא קולט כל צבע יפה מאוד.

סיבית זה עץ שעשוי משבבים של עץ דחוסים בדבק. הוא מאוד פופולרי לעשיית מטבחים, ארונות אמבטיה וגם חדרי ילדים.

מזוניט הוא החומר הכי זול. הוא עשוי בדרך כלל מסיבים של עצים זולים והוא משמש בעיקר כגב של ארונות או תחתית של מגירות.

  • MDF – הוא סוג של קרטון דחוס והוא יכול גם להיות יקר, השאלה מה רמת העיבוד שלו. הוא מבוקש בעיקר לייצור דלתות.
  • פורמייקה – היא סוג של ציפוי שיש לה תכונות של פלסטיק. היא הייתה חומר שימושי מאוד בשנות החמישים עד השבעים, והיא חוזרת היום בגדול לבתים בשלל צבעים.
  • פורניר – זהו ציפוי דק הנעשה מקילוף של עץ.
  • מלמין – הוא סוג של עץ סנדויץ' המורכב מכמה דיסקטים וביניהם מניחים פאזל של סוגי עצים שונים למילוי ונפח. הוא שימושי בייצור דלתות.
  • שלייף לק – זוהי שיטה של צביעה אטומה ומבריקה.
  • פוליאסטר – לכה עבה ומבריקה שמאוד אופנתית היום.

שולחנות אוכל מעץ מלא זו בחירה מצוינת. אלה הם שולחנות שיכולים להחזיק מעמד שנים רבות. בלי לדהות, בלי להתעוות ושומרים על צורתם האיכותית והיפה.

מאמרים מומלצים