פינות אוכל

פינות אוכל יוקרתיים

פינות אוכל יוקרתיים

לפינת האוכל יש תפקיד משמעותי בבית, בעיקר בקרב משפחות חובבות אירוח, אך גם אצל כאלו המארחות רק לעיתים רחוקות.

כל מי שמעוניין ליצור לעצמו חלל מעוצב ומרשים, עתיד לגלות, כי כיום ניתן למצוא פינות אוכל במגוון רחב של גדלים, חומרים, סגנונות עיצוביים וכמובן, גם מחירים.

לכן, רגע לפני שמבצעים את הבחירה, ההמלצה היא לנסות ולהתרשם מכמה שיותר אפשרויות, לאסוף מידע על החידושים בתחום, לעשות סקר של מחירים ולהבין מיהם המותגים אשר נחשבים למובילים ולבולטים בתחום.

סקירת האפשרויות, מהווה ללא כל ספק כצעד הראשון ואולי המשמעותי ביותר בדרך לפינת אוכל מהחלומות – וכאשר יש כל כך הרבה אפשרויות, אין באמת שום סיבה להתפשר על פחות מכך.

דגשים לבחירת פינת אוכל

יש מספר דגשים אשר בכוחם לסייע לכם בבחירת פינת אוכל אשר תענה על הסטנדרטיים שלכם כאשר המרכזיים שביניהם:

  • חומרי גלם – פינות אוכל יכולות להיות עשויות ממגוון רחב של סוגי חומרים ומשילובים של מספר חומרים ביחד – כיום, ניתן למצוא לדוגמא פינות אוכל המשלבות עץ עם זכוכית, עם ברזל ועם חומרים אחרים. ההעדפה תהיה ברוב המקרים לפינות אוכל אשר עשויות מעץ, כאשר כדאי להבדיל גם בין סוגי העץ מהם פינות האוכל עשויות, כמו גם על התכונות המיוחסות לכל אחד מסוגי העץ.
  • צורה – כיום, לצד שולחן פינת האוכל המלבני והקלאסי, ניתן למצוא שולחנות גם בצורות שונות ובין היתר: שולחן עגול, אובלי, ריבוע ועוד. מומלץ לבחון את כל האפשרויות ולבחור את זאת אשר תשתלב בצורה הטובה ביותר בפינת האוכל.
  • סגנון עיצובי – ההמלצה היא לבחור פינת אוכל אשר מתאפיינת בסגנון העיצובי המתכתב עם שאר הבית ובעיקר עם החללים הצמודים – בדרך כלל החללים הסמוכים לפינת האוכל הם הסלון או המטבח.מיותר לציין, שניתן למצוא פינות אוכל במגוון רחב של סגנונות עיצוביים, כך שכל מה שצריך זה לקבל החלטה ולבצע בחירה.
  • מידות – בטרם מזמינים פינת אוכל, מאוד חשוב למדוד בצורה מדויקת וקפדנית את החלל עבורו פינת האוכל מיועדת. יש להזמין פינת אוכל במידות המתאימות ולמנוע מצבים בהם מגלים מאוחר מדי שפינת האוכל לא מתאימה לחלל עבורו היא מיועדת.
  • התאמה לכמות הסועדים – שולחנות פינות אוכל יכולים להיפתח לכיוונים שונים ובצורות שונות, כך שחשוב לקחת בחשבון, שגם אם השולחן במצבו הראשוני הינו יחסית קטן, ניתן לפתוח אותו ולהרחיב אותו. בכל מקרה, המטרה תהיה כמובן, לבחור פינת אוכל אשר יתאים למספר הסועדים המקסימאלי – אם אתם אוהבים לארח, אז כדאי לקחת בחשבון את כמות האורחים אותם אתם נוהגים להזמין.
  • מחיר – טווח המחירים של פינות אוכל הוא רחב, אם אתם מעוניינים באותם פינות אוכל יוקרתיים ואיכותיים, יש לקחת בחשבון, שהעלות יכולה להיות גבוהה יותר. יחד עם זאת, ההמלצה היא לברר מחירים בטרם ההזמנה ולוודא שאתם עתידים לשלם מחיר הוגן עבור מה שאתם מזמינים.

דגש על הפרמטרים הללו יאפשר לבחור בסופו של דבר את פינת האוכל אשר תענה בצורה המיטבית על הצרכים והציפיות שלכם.

מהיכן להזמין פינות אוכל יוקרתיים?

אחרי שהבנתם את הדרישות והצרכים, מגיע הזמן לבחור את המקום ממנו תתבצע ההזמנה.

קיימת אפשרות להזמין פינת אוכל מאחד מהמקומות הבאים: חנויות רהיטים, רשתות רהיטים, חנויות מפעל, נגריות ומעצבי רהיטים.

בהליך בחירת המקום המתאים, ההמלצה תהיה לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים:

  • האם להזמין פינת אוכל מתוך היצע קיים או בהזמנה אישית – רבים מעדיפים להזמין פינת אוכל בהזמנה אישית בעיקר בגלל הנושא של המידות, אשר חייבות להיות מותאמות לחלל המוקצה למטרה. אם אתם נמנים על אותם האנשים, חשוב לבצע את ההזמנה ממקום אשר מאפשר זאת.
  • חומרי גלם – לחומרי הגלם יש חשיבות והשפעה גבוהה על איכות פינות האוכל כמו גם על העמידות שלהם. מהסיבה הזאת, מומלץ לבדוק באיזה חומרי גלם נעשה שימוש על ידי אותה החברה בהליך ייצור פינות האוכל.
  • דקורציה – הדרך הטובה ביותר להבין את היכולות העיצוביות של אותה החברה, היא על ידי עיון בדוגמאות של עבודות קודמות אותם היא עיצבה וייצרה ולכן, מומלץ לבקש לראות את אותן העבודות.
  • טיב השירות – השירות של החברה יבוא לידי ביטוי כבר בשלב הייעוץ המקדים – כדאי לוודא שמדובר בחברה אשר שמה דגש על תודעת שירות גבוהה. מעבר לכך, כדאי לבדוק תוך כמה זמן תסופק פינת האוכל אותה הזמנתם ומה קורה במקרה ואתם אינכם שבעי רצון מהתוצאה הסופית.
  • תנאי תשלום – מעבר לנושא העלויות, חשוב לשים דגש גם על תנאי התשלום ולוודא שמדובר בתנאים נוחים, אשר עונים על יכולותיכם.

מחפשים פינות אוכל יוקרתיות? אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר אשר באפשרותכם לקבל.

בסינמה רהיטים מציעים לכם מגוון רחב של פינות אוכל מעוצבות ומרשימות, מתוך הקולקציה הקיימת (שכל הזמן מתעדכנת) או בהזמנה אישית.

כל פינות האוכל, עשויות מחומרים משובחים ומיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות, אשר יבטיחו לכם את התוצאה האיכותית ביותר האפשרית.

מאמרים מומלצים