פינות אוכל

עיצוב רהיטים בהזמנה אישית

https://www.cinima-design.co.il/wp-content/uploads/שיפועים.jpg

עיצוב רהיטים בהזמנה אישית

היום כאשר אנשים רבים וישראלים ביניהם מעדיפים לבלות את זמנם הפנוי בביתם בין אם זה בצפייה בטלוויזיה, במשחקי טלוויזיה, באירוח חברים, משפחה וידידים או במנוחה.

היום כאשר הבית שלנו הפך למקום בו אנו מבלים זמן רב משעות הפנאי שלנו, אנחנו משקיעים כסף לא מבוטל ברכישת דירה רחבת ידיים ונוחה או בבניית בית פרטי.

כמובן שגם בעיצובו של הבית או הדירה אנחנו משקיעים זמן וכסף ,אנחנו מבררים, מתלבטים ומבלים במסעי קניות ובאולמות תצוגה כאשר אנחנו רוכשים רהיטים מודרניים וטרנדיים למען יעניקו לנו תחושה נעימה של בטחון ושלווה כאשר אנחנו חוזרים הביתה לבלות בו בנעימים.

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%a1%d7%91%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%90%d7%9f/

איך משקיעים נכון באיכות חיים?

המסר הרווח היום בחברה בה אנו חיים הוא – אנחנו רוצים לחיות טוב. ובצדק. אנחנו רוצים להתעורר בכל בוקר, בבית או דירה מעוצבים ונוחים. אנחנו רוצים לראות טלוויזיה בנוחות בסלון רך ונעים המזמין לשעות של חברותא ואנחנו רוצים לאכול ארוחות ערב עם משפחה או חברים בפינות אוכל מעוצבות באווירה נעימה.

כל אלה הם חלק בלתי נפרד מאיכות חיינו. והיום אין זה סוד כי השקעה בעיצוב הרהיטים והאווירה המקיפה אותנו בביתנו היא השקעה חכמה לאורך זמן שתגרום לנו שמחה ואושר בכל יום מחדש.

מהן המגמות הטרנדיות בעיצוב בתים?

היום אנחנו מקבלים אינפורמציה מלאה במהירות ובכל עת, לגבי כל מידע נדרש, ובין היתר  ניתן לקבל תשובה לשאלה החשובה, מהן המגמות הטרנדיות בעיצוב בתים?

ניתן היום לראות את המגמות הטרנדיות בעיצוב בתים בעולם במגוון תכניות הטלוויזיה הרבות העוסקות בעיצוב בתים. עוד מקום מעולה להתעדכן בו ולחוש מקרוב את המגמות החדשות והטרנדיות בעיצוב הוא ביקור שנתי שהפך פופולארי בקרב ישראלים רבים  בתערוכות העיצוב הגדולות המספקות לכולנו השראה.

המגמות הטרנדיות בעיצוב בתים הן רבות ומגוונות, כך שכל אחד יכול להתאים את עיצוב ביתו לטעמו האישי.

בין היתר ניתן לראות היום אהדה רבה בקרב צעירים, לסגנון העיצוב התעשייתי, וגם סגנון  העיצוב המינימליסטי מודרני, וכן ניתן לראות בבתים רבים של צעירים בחירה בעיצוב בסגנון פופ ארט.

בקרב ישראלים רבים ניתן לראות התעוררות באהדה לעיצוב בסגנון רטרו, וגם סגנון הווינטאג' אף הוא הפך לפופולארי במיוחד. היום ניתן לראות את עיצוב הווינטאג' מככב לא רק בבתים ודירות אלא גם בבתי קפה ובמסעדות המדגישות עיצוב בטעם אישי.

הטרנד של עיצוב בסגנון ווינטאג' מתכתב באופן מושלם עם פרקטיות מאחר וסגנון זה הכתיב רהיטים פונקציונאליים שאינם מכבידים. בקווים פשוטים וישרים. רהיטים אלו נמנעו מססגוניות מיותרת והתמקדו בנוחות המוצר, בהרמוניה של המוצר ובהשתלבותו בקלות בכל חלל.

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%a2%d7%a5-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d/

סגנונות עיצוב של פינות אוכל

בתחום עיצוב פינות האוכל המודרניות, נכון להיום ניתן לומר כי רהיטים לפינות אוכל, הכוללים שולחן אוכל למטבח עם סט כסאות וכן מזנונים ופינות אוכל מעוצבות מעץ הן הפופולאריים ביותר בקרב הישראלים.

היום ניתן לראות מעצבי פנים רבים בישראל, הבוחרים לעצב את החללים הגדולים בדירות המרווחות עם פינות אוכל מעץ טבעי עבה גם בעיצוב הפלטות של השולחנות וגם בעיצוב הרגליים שלהם, עץ זה מגיע במבחר גדול מאוד של סוגי עץ, המבליט טקסטורות של עצים מאפריקה אמריקה ואירופה.

כדאי וחשוב לדעת כי ניתן לשלב היום עיצוב עם פרקטיות ואטרקטיביות ולקבל מענה לכל חלל ופינת אוכל.

לדוגמא אם הדירה שלכם היא בינונית בגודלה ושטח פינת האוכל שלכם אינו גדול מספיק בשביל שולחן לארבעה עד שישה, ניתן לבחור, שולחנות עגולים נפתחים לפינת אוכל, וגם שולחן עגול נפתח ל3 מטר, שיאפשר לכם לארח שישה סועדים באווירה נעימה ונוחה.

אילו תוספות ריהוט מומלצות לפינות אוכל?

אם חלל פינת האוכל שלכם הוא רחב וגדול ומואר כדאי לשקול לעצבו עם מספר רהיטים לפינות אוכל, כגון תוספת של מזנון. את המזנון ניתן להזמין בהזמנה אישית בגודל ובצבעים הנדרשים, בהתאם לסגנון העיצוב  ולגודל החלל המותאם לו.

במזנון בפינת האוכל ניתן לעצב מקום למבחר מרשים של אלכוהול, וכן מבחר של אביזרים נלווים כגון סט כוסות יין מקריסטל או סט כוסות וויסקי, וגם אביזרי קישוט דקורטיביים יוסיפו אופי למזנון ויעצבו אווירה ביתית נעימה וחמימה לפינת האוכל ולמטבח שלכם.

היכן ניתן להזמין פינות אוכל?

אם החלטתם לחדש את הבית והמטבח שלכם בפינת אוכל חדשה, אין צורך להתרוצץ בין אולמות התצוגה הרבים, היום אפשר בקלות וביעילות להתעדכן ולהתרשם ממגוון הסגנונות של פינות אוכל, וגם העיצובים הטרנדיים החמים בשוק, באתר חברה המתמחה בשיווק רהיטים ופינות אוכל באינטרנט.

כל שנדרש הוא להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולבדוק בקטלוג הצבעוני והמפורט המציג את מגוון פינות האוכל ,מגוון השולחנות והכיסאות, המזנונים ועוד רהיטים.

קטלוג פינות האוכל באתר החברה המשווקת רהיטים מודרניים ופינות אוכל, מלווה בפרטים מדויקים של המוצרים ובגדלים השונים.

תוכלו להתעדכן במחירי פינות אוכל במבצע, וניתן לשער שגם  פינות אוכל עגולות במבצע, תוכלו למצוא במחירים נוחים וסבירים במיוחד.

מאמרים מומלצים