פינות אוכל

שולחן פינת אוכל – תפקיד פרקטי ועיצובי

שולחן אוכל מעץ מלא

שולחן האוכל הממוקם ברוב הבתים במרכז פינת האוכל הוא מהרהיטים החשובים והמרכזיים שתמצאו בכל בית.

לשולחן האוכל תפקיד חשוב בכל בית מאחר וגם אם לא יצא לכם לפגוש את הילדים או שאר בני הבית במהלך היום, סביר להניח שתפגשו אותם במהלך הערב סביב שולחן האוכל. זהו הרהיט אשר סביבו מתכנסת המשפחה בארוחת הערב היומית.

לא במקרה הפך שולחן האוכל למרכזי בחייכם, גם אם לא שמתם לב, הרי שאתם מבלים שעות נפלאות בצוותא סביב שולחן האוכל עם האנשים שאתם אוהבים, בין אם זה בארוחת הערב המשפחתית, בארוחת שישי עם המשפחה המורחבת, ובין אם אתם מארחים חברים או מכרים לבירה ופיצוחים או גם שכנים או חברים טובים שקפצו לקפה.

שולחן פינת האוכל הוא רהיט שנמצא בשימוש רב ביותר על ידי כל בני המשפחה ולכן הוא גם הרהיט שכדאי לחדש אותו מדי פעם. לא תאמינו איך לפתע האווירה תשתנה לטובה כשתשבו אל שולחן אוכל חדש ומעוצב ונוח במיוחד.

לשולחן האוכל תפקיד פרקטי ועיצובי

כאמור המרכזיות של שולחן האוכל בבית, וכן סגנון העיצוב שלו, המיקום שלו בחלל, כולל הגודל והצורה הם מאפיינים בולטים בנוף הבית ועל כן שולחן אוכל מודרני, מעוצב ונוח הוא משהו שכל משפחה צריכה וצריכה גם להחליף מדי פעם. שולחן אוכל מעוצב ומודרני הוא פריט חיוני כיוון שהוא קובע את הטון בעיצובי של חלל פינת האוכל של הבית ומשפיע בהתאם על האווירה.

שולחן אוכל מודרני מעוצב

הטרנד העכשווי בעיצוב שולחנות אוכל מודרניים הוא עיצוב בקווים נקיים וישרים, ללא סלסולים וללא תוספות מיותרות. העיצוב המודרני מתמקד בפרקטיות מלאה ובעיצוב נקי.

שולחן אוכל מודרני מעוצב מתאפיין בפלטה גדולה מעץ מלא, או פלטת זכוכית. פלטת העץ מגיעה בצורת מלבן, או עיגול, או גם פלטה אובאלית למראה יוקרתי במיוחד. רגלי השולחן הפרקטי המודרני מתאפיינות ברגלי איקס מעץ עבה או מתכת, שמקנות לשולחן חוזק ויציבות מרובה ומאפשרות הכנסת הכיסאות בקלות תחתיו.

איך בוחרים שולחן אוכל?

שולחן אוכל היא קנייה לא טריוויאלית, זה לא משהו שאתם עושים באופן קבוע פעם בשנה, שולחן אוכל מודרני, פרקטי ומעוצב עשוי ממיטב החמרים האיכותיים וממלא את תפקידו המרכזי בפינת האוכל למשך זמן רב.

ראשית ומומלץ ביותר, כאשר אתם מתעניינים בשולחן חדש לפינת האוכל, כדאי להתעדכן ולהתרשם תחילה בעיצובים הטרנדיים של השנה, תוכלו למצוא באינטרנט אתר של חברה המתמחה בשיווק רהיטים על פי הזמנה.

תוכלו להיכנס ולהתרשם מקטלוג צבעוני מרהיב של מבחר העיצובים החדשים ותוכלו כמובן להזמין את השולחן המתאים לכם על פי גודל חלל פינת האוכל שלכם, על פי העץ או הזכוכית או החומר שאתם מעדיפים וגם על פי הצבע הרצוי והמתאים לכם המשתלב היטב עם עיצוב הבית שלכם.

מה חשוב לזכור כאשר בוחרים בשולחן אוכל?

כדאי לבחור את גודל השולחן ואת צורת השולחן על פי החלל של פינת האוכל, כך שלא ייראה צפוף מדי, כדאי להשאיר מקום לאנשים להסית את הכיסא ולשבת בנוחות. לדוגמא הבחירה בשולחן אוכל עם פלאטה בעיצוב אובאלי, היא בחירה בשולחן בעל צורה יוצאת דופן המייצרת אווירת אירוע לכל ארוחה. העיצוב האובאלי של שולחן האוכל מקנה אווירה יוקרתית לכל פינת האוכל.

בבחירת שולחן אוכל אובאלי עם זרועות אתם פותרים את בעיית הצפיפות ליד השולחן ובנוסף לכך, הצורה האובאלית היא אידיאלית להוספת אורחים לארוחה בנוחות ועם תחושה של רווחה.

עוד עיצוב שהיום הוא מבוקש ופופולארי בשולחנות אוכל הוא שולחן עגול נפתח. זהו שולחן אותו תוכלו להעמיד בפינת האוכל ומייד תרצו לשבת סביבו. הצורה העגולה של שולחן האוכל, מייצרת ישיבה במעגל, וזוהי צורת הישיבה הנעימה והשוויונית ביותר, אין מי שיושב בראש השולחן, אין מי שיושב עם הגב לקיר ואין צורך להסיט את המבט לצדדים על מנת לדבר עם זה שיושב לידכם.

הישיבה במעגל סביב שולחן אוכל עגול מאפשרת שיחה נעימה תוך מבט ישיר עם כל הסועדים. בנוסף ניתן להגיע בקלות לכל המנות המוגשות לשולחן ללא הצורך לקום או לבקש מאחרים. ואם אתם מסוג האנשים שאוהבים לארח מספר גדול של אורחים או אם יש לכם הרבה חברים ומכרים שאתם מארחים, יהיה נבון ביותר לבחור בשולחן עגול נפתח. שולחן עגול נפתח מספק מקום נוח לשבעה סועדים וכאשר פותחים אותו ומרחיבים את המעגל ניתן להוסיף עוד סועדים רבים ועדיין אף אחד לא ירגיש בצד.

אם חלל פינת האוכל שלכם הוא גדול ומרווח ביותר ואם אתם אוהבים את המראה הקלאסי של ארוחת ערב רבת משתתפים לאורכו של שולחן ארוך ורחב, כדאי לבחור בשולחן מלבני ארוך או בשולחן מלבני ארוך נפתח.

שולחן כזה יאפשר לכם לארח במהלך השבוע את בני המשפחה לארוחת הערב ובארוחת שישי תוכלו להזמין את המשפחה המורחבת או את  החברים והמכרים, ואז ארוחת הערב וגם האווירה בארוחת הערב תהיה כשל כסעודת מלכים מהסרטים.

מחפשים פינות אוכל מעוצבות? הגעתם למקום הנכון. בסינמה רהיטים תמצאו שולחנות לפינות אוכל בשלל סוגים וגדלים. כמו כן, ניתן להזמין פינת אוכל בעיצוב אישי! צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

דרגו אותי

מאמרים מומלצים