פינות אוכל

עיצוב פינת אוכל – רהיטים מומלצים

עיצוב פינת אוכל - רהיטים מומלצים

היא מרכז הבית, כולם מסתובבים סביבה. מנקים אותה, מטפחים אותה, מביאים לה פרחים ומתיישבים לידה. כך שאין שום סיבה שלא תשקיעו בה את מיטב היצירתיות, העיצוב והתקציב. היא באמת מגבשת בין כולכם.

פינת האוכל שלכם, שם קורה בה הכל. אתם לא באמת מודעים לזה, אבל זה קורה באופן טבעי. סביבה אתם יושבים ומתעדכנים במה שקורה בבית. אתם מכינים עליה שעורי בית, או עבודות לאוניברסיטה ולמכללה.

אתם לפעמים סתם מתיישבים בה עם כוס קפה ומביטים החוצה לכמה דקות של רגיעה. כך שאם אתם חושבים על עיצוב פינת אוכל מחדש, אין ספק שזה צעד נפלא. כי היא לב הבית.

עיצוב פינת אוכל – לא על הריהוט לבדו

זה ברור שכאשר אנחנו חושבים על עיצוב פינת אוכל אנחנו חושבים על שדרוג ושינוי הריהוט. אך חשוב לדעת שלא רק בכך מדובר, אלא גם בעיצוב חלל הבית עצמו, שבו נמצאת פינת האוכל.

בכל מה שקשור לעיצוב פנים וחידוש הבית, אין כמעט גבולות. ככל שאתם יותר יצירתיים, ככה זה יכול לצאת יותר מעניין. ולפני הכל, אל תשכחו, הרי מדובר במקום הבטוח שלכם. המגרש הביתי, המקום שבו אתם מבלים את השעות הכי נוחות ורגועות שלכם.

אם אתם חובבי צבעים, תוכלו תמיד לצבוע קיר בצבע שונה ולהתאים לו צילומים ותמונות, או אפילו לצבוע כל קיר בצבע אחר. ובכך גם להתאים את ריהוט פינת האוכל.

עיצוב פינת אוכל – מה חשוב לעשות לפני שבוחרים?

אנחנו כבר פחות או יותר יודעים מה העיצוב שאנחנו חושבים עליו וזה צעד נפלא. יחד עם זאת, חשוב לעשות כמה דברים פרקטית לפני שאנחנו כבר רוכשים את פינת האוכל שלנו:

קחו מידות מדויקות של מיקום פינת האוכל

על מנת למנוע עגמת נפש ולא לקנות 'על עיוור', חשוב שתקחו מידות מדויקות של פינת האוכל. כך גם תוכלו לקבל אינדיקציה לגבי האם פינת אוכל נפתחת או לא. ולגבי גודלה באופן כללי.

איזו פינת אוכל תתאים לכם?

האם פינת אוכל מלבנית, או האם פינת אוכל עגולה? זוהי לא חתונה קתולית. ומן הסתם תמיד אפשר להחליף. אבל למה להתחיל את כל התהליך מההתחלה? דעו שפינות אוכל מלבניות ועגולות משתלבות נהדר בחלל בית מרובע. פינת אוכל מלבנית ובצורת אליפסה, תשתלב נפלא גם בחלל בית מלבני.

צרו הדמיה

ממש כפי שזה נשמע, שרטטו שולחן וכסאות וצרו הדמייה לחלל פינת האוכל שלכם. אפילו תעמדו במקום של הכסאות או תניחו כסאות במקום השרטוט והתיישבו שם. הדרך הזאת תעניק לכם אינדיקציה כמעט מדויקת לגבי איך תרגישו עם סגנון פינת האוכל.

אל תקנו אונליין

נכון שכולנו חובבי שדרוגים טכנולוגיים, והקניות המקוונות הפכו מאד פופולריות. אבל יש דברים שפשוט אסור לקנות אונליין. החלטתם לקנות פינת אוכל? סעו אל החנות פיזית. נסו את פינת האוכל, התיישבו סביבה ובררו היטב מה הם חומרי הגלם מהם היא עשויה.

כאן אוכלים בכיף עם פינות אוכל מעוצבות

על פי המומחים של סינמה חנות לרהיטים מעוצבים בחירת חומרי הגלם היא קריטית. על איכות לא מתפשרים, ואם אתם מעוניינים בפינת אוכל שתחזיק לכם לשנים רבות יש לבחור בחומרי גלם איכותיים.

פינת אוכל איכותית היא זו שעמידה בפני נוזלים, וחיי משפחה מודרניים. זה אומר מים או שתיה שנשפכת, ואוכל חם שמניחים על השולחן, ועוד.

חומרי גלם איכותיים יכולים גם בהחלט להיות מעוצבים בצורה מודרנית שתאפשר לא רק חיי איכות, אלא גם עיצוב נעים.

למה עץ מלא לפינת אוכל הוא עדיף

לא כל מי שרוכש פינת אוכל מעץ מלא או כל ריהוט אחר מעץ מלא מבין את המשמעות. עץ מלא הוא חומר חי הנעשה מגזע עץ מעובד ממנו נולד הריהוט.

אין שום ספק, עץ מלא הוא חומר גלם מצוין ונחשב למעשה להכי טוב. יש בו יתרונות של עמידות חזקה בפני נוזלים, הוא חזק מאד ואורך חייו הוא לשנים ארוכות ורבות.

במידה ונוזלים יפגשו עם עץ שאינו מלא, השולחן עלול להתעוות, להתנפח, להסדק ובכך בעצם לסיים את תפקידו בביתכם.

רהיט מעץ מלא אינו מקבל שימוש בדבק ברמת רעילות גבוהה. ואין בו תחליפי עץ ממשפחת הפורמלין שנחשב מזיק לבריאות. עץ מלא הוא עץ מלא, פשוטו כמשמעו, טבעי, ולכן אין בו שום צורך לציפוי. הוא לא יתקלף לכם ועם השנים הוא רק יהפוך לאיכותי יותר.

כסאות לפינת אוכל, מה בוחרים?

כאשר אנחנו בוחרים כסאות לפינת אוכל מן הסתם הם צריכים להיות גם עשויים מחומר גלם איכותי. אם אנחנו לא רוכשים פינת אוכל לבית שהיא עם סט כסאות, אלא מפרידים, אפשר בהחלט לשלב חומרי גלם. ולשלב גם סגנונות.

אם למשל אנחנו רוכשים כסאות ממתכת, אפשר לשלב אותם עם ריפודי עור שיעניקו מראה יוקרתי. וגם נחשבים לאיכותיים מאד.

כסאות מעץ מלא עם ריפודי בד מיוחדים או הדפסים מגוונים יתאימו למראה מודרני. ואילו כסאות מעץ מלא ללא הדפסים יעניקו מראה חם וכפרי.

כשאתם בוחרים כסאות לפינת האוכל אל תשכחו שאתם הולכים לשבת עליהם שעות רבות. תתנסו בהם והתיישבו עליהם.

כך או כך, היכולת שלנו לשלב את הסגנונות הופכת את פינת האוכל להרבה יותר מעניינת. כי כפי שכבר אמרנו, היא לב הבית. אותה רואים כשנכנסים הביתה, ועליה מעבירים את רוב שעות היום בין אם ברגיעה. ובין אם בעבודה, לימודים, או ארוחות משפחתיות.

סינמה ריהוט, חנות לרהיטים מעוצבים מעץ באיכות מעולה ובסטנדרטים גבוהים. בחנות מזנונים מעוצבים, פינות אוכל, מסגרות, כיסאות ועוד. מוזמנים לצור קשר כבר כעת או להגיע להתרשמות.

מאמרים מומלצים