מחפשים רהיטים לבית או לעסק? הגעתם למקום הנכון

    סינמה רהיטים מספקת רהיטים מעוצבים מעץ באיכות הגבוהה ביותר, היישר מהנגריה שלנו ועד בית הלקוח.

    לפרטים נוספים, טלפנו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    סניף ראשון לציון: 072-3977100 | סניף נתניה: 055-9704261

    רהיטים כללי

    דגשים חשובים בהובלת ריהוט מהחנות אליכם

    דגשים חשובים בהובלת ריהוט מהחנות אליכם

    אנו צורכים פריטי ריהוט חדשים כל הזמן. לפעמים אנו נרכוש אותם כי כבר הפכו ישנים או נהרסו ולפעמים כאשר אנו עוברים דירה ומעוניינים בעיצוב חדש. בעת הזמנת רהיטים, אנו נזדקק לשירות הובלת רהיטים. בכתבה הבאה ניתן לכם דגשים חשובים בביצוע הובלה מהחנויות השונות.

    דגש מספר 1 – פרטים על מקום המגורים

    כאשר אתם מתאמים הובלה של ריהוט אליכם לדירה, חשוב מאוד לעדכן את המוביל על מקום המגורים. תחילה תנו את הכתובת המדויקת ואף תסבירו איך ניתן להגיע אליכם בעזרת WAZE. כמו כן, תנו כל פרט שמביר שהמוביל נמצא במקום הנכון. מעבר לכך, חשוב לתאר למוביל אתגרים שעשויים להיות כאשר יבצע את ההובלה. אם לדוגמא, אתם גרים בבניין ללא מעלית, חשוב לומר זאת לפני על מנת שהמוביל יערך מראש. חשוב לעדכן במידה ויש פתחים צרים שלא מאפשרים כניסה של הריהוט מהדלת או כאשר אתם גרים בקומה גבוהה מאוד. לכל האתגרים האלו יש פתרונות, אך חשוב לעדכן על כך מראש.

    דגש מספר 2 – בירור זמן ההובלה והמחיר שלה

    כאשר אתם רוכשים ריהוט, חשוב לברר במדויק את זמן ההובלה ולקבל פרטים על חברת ההובלה והמחיר. כיום ניתן למצוא שירותי הובלות קטנות במחיר זול מהמחיר שמוצע בחנויות ויכול להיות שיהיה שווה לכם לברר על העברת הריהוט עם חברה מטעמכם. חברות אלו בדרך כלל גם יציעו לכם הובלה מהירה יותר מזמן ההובלה המוצע בחנויות.

    דגש מספר 3 – אי פתיחת אריזות טרם בדיקה חיצונית

    כאשר מגיע אליכם פריט ריהוט עם חברת הובלה מטעם החנות, חשוב לא לפתוח את האריזות לפני שאתם בודקים את המוצר חיצונית. אם קרה משהו למוצר או שאינכם מרוצים מהמראה שלו, אם תפתחו את האריזות, לא תוכלו להחזירו ולהחליפו. בדקו היטב שהמוצר לטעמכם בצבעו וצורתו. בדקו שאין פגמים הנראים לעין. במידה והכל תקין, חתמו למוביל על הטופס וקבלו את הריהוט. במידה ומשהו בכל זאת לא תקין, תרימו טלפון לחנות כאשר המוביל אצלכם.

    דגש מספר 4 – קבלת כתב אחריות

    חלק מפריטי הריהוט שמגיעים מהחנויות מגיעים גם עם כתב אחריות. בחלק מהחנויות כתב האחריות ניתן בעת הקניה או ישירות למייל וחלק מהחברות שולחות אותו עם השליח. במידה ולא קיבלתם את כתב האחריות, בדקו שהוא נמצא אצל השליח. במידה ולא, התקשרו מיידית לחנות לפני יציאת השליח חזרה.

    דגש מספר 5 – בירור על הרכבת הרהיט

    כיום תמצאו חנויות ריהוט המעניקות הובלה והרכבת רהיטים באותו המחיר ויש חנויות שיבקשו על כך תשלום נוסף או שיציינו מראש כי ההרכבה היא על אחריותכם. לפני רכישת הריהוט, כדאי לבדוק זאת עם בעלי החנות. כמו כן, בעת ההרכבה, יש לבדוק שהיא מתבצעת באופן מקצועי ואתם מרוצים ממנה. אם מדובר בארונות, מגירות, ספה נפתחת, יש לבדוק שהפתיחה מתרחשת בצורה פשוטה וקלה.

    קרדיט תמונה pexels

    דרג