רהיטים כללי

טיפים לשמירה על הריהוט שלכם לאורך שנים

אחד הדברים החשובים ביותר למראה הבית הוא המראה של הרהיטים שבו ובעיקר הרהיטים הגדולים כמו ארונות, שולחנות, כיסאות וכן הלאה. הרהיטים הללו הם אלו שנותנים את המראה הכללי של הבית וההשפעה שלהם על עיצוב הבית גדולה יותר מאשר כל דבר אחר. אז נכון, רהיטים זה הדבר שהכי קל להחליף ולחדש באמצעותו את המראה של הבית, אולם כל אחד שרוכש רהיטים מעוצבים בהרבה מאוד כסף, לא מעוניין להחליף אותם כל תקופה ולהוציא שוב סכומי כסף גדולים. לכן, הדבר החשוב ביותר בכדי להשאיר את מראה הבית כמו שהוא, זה לדאוג לשמירה על הרהיטים במצב טוב.

כיצד לשמור על הריהוט לאורך שנים במצב טוב?

היכולת לשמור על הריהוט שלכם במצב טוב לאורך שנים רבות תחסוך לכם הרבה מאוד כסף וגם תגרום לזה שהבית שלכם תמיד יראה נוצץ וחדש. ישנם כמה טיפים שכדאי להכיר בכדי לשמור על הריהוט במצב טוב. זה לא משנה אם מדובר על שולחנות סלון מעוצבים, ארונות ספרים או אפילו ריהוט משרדי, רק אם תכירו את הטיפים הללו ותיישמו אותם תוכלו לשמור על הרהיטים שלכם במצב טוב:

  • טיפ 1: שימוש בחומרי ניקוי מתאימים – כאשר אתם משתמשים עם חומרי ניקוי בכדי לנקות מאבק ולכלוכים את הריהוט שלכם אתם בוודאי חושבים שאתם עושים משהו טוב. אולם, אם חומרי הניקוי לא מתאימים לסוג החומר של הרהיט אתם עלולים להרוס אותו ולגרום לו נזק בטווח הארוך ולעיתים אפילו בטווח המיידי. כיום ניתן להשיג חומרי ניקוי ייעודיים המתאימים עבור סוגי חומרים שונים, אשר מבטיחים את שמירת הרהיט במצב טוב.
  • טיפ 2: מניעת חשיפה של הרהיט לשמש – במיוחד כאן בישראל שהשמש קופחת בעוז במשך חודשים ארוכים בשנה, כדאי מאוד לשים לב שכל ריהוט אשר עשוי מחומרים הרגישים לשמש לא יהיה במקום שבו הוא חשוף בצורה תמידית אל קרני השמש החודרים מהחלון. לדוגמא, ספה העשויה מבד או מעור או ריהוט העשוי מעץ עלולים להיפגע מחשיפה ממושכת לשמש.
  • טיפ 3: אל תניחו דברים כבדים על הרהיט – הרבה פעמים אנחנו מניחים דברים כבדים על אחד הרהיטים וגורמים נזקים כמו שריטות או דפיקות שמתגלות לאחר מכן. לדוגמא, מזנונים מעוצבים עלולים להינזק כאשר מניחים עליהם דברים כבדים מאוד, אפילו אם מדובר על חפצי נוי.
  • טיפ 4: הטיפ החשוב ביותר הוא לרכוש את הרהיטים במקום מקצועי ואמין אשר מספק אך ורק רהיטים איכותיים אשר עשויים מחומרים איכותיים המחזיקים לאורך זמן. אם תרכשו ריהוט לא איכותי, גם אם תקפידו היטב על כל הטיפים שקראתם כאן למעלה, בסופו של דבר רהיט שעשוי מחומרים לא איכותיים לא מחזיק מעמד לאורך זמן. על כן, הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר באים לרכוש רהיטים מעוצבים לבית, הוא לוודא שמדובר על חנות המוכרת אך ורק מוצרים איכותיים שמחזיקים מעמד לאורך שנים רבות.

היכן רוכשים רהיטים באיכות גבוהה?

בין אם אתם באים לרכוש רהיטים גדולים כמו ספה או ארון ובין אם אתם באים לרכוש משהו קטן יותר כמו כיסאות לפינת אוכל, כדאי לעשות את הרכישה רק במקום מוכר שמוכר רהיטים ברמה גבוהה. חברת סינמה רהיטים הינה אחת מחברות הרהיטים המובילות בישראל והיא מייצרת את מרבית הרהיטים בעצמה במפעל שלה ביבנה. אצל סינמה רהיטים תוכלו לקבל רהיטים בהתאמה אישית לפי הגודל, הצבע והמידות שתבחרו ולהנות מרהיטים איכותיים אשר עשויים מהחומרים הטובים ביותר, שיוכלו להחזיק לכם מעמד לאורך שנים רבות בצורה הטובה ביותר.