Uncategorized

ריהוט לזוגות צעירים – ריהוט שמתאים לכל כיס

ריהוט לזוגות צעירים

הריהוט בבית ממלא תפקיד משמעותי בחיים שלנו. הבחירה של הריהוט עשויה להשפיע על התחושות והרגשות שלנו בבית, על המרווח הנפשי והפיזי ועל הפונקציונליות בשימוש בבית שלנו. בין אם אתם מתכוונים לסחור מעצב פנים או לבחור את הריהוט שלכם בעצמכם כדאי יהיה לכם לעקוב אחר כך כמה טיפים חשובים בנושא על מנת לבחור את הריהוט המתאים לכם ביותר במחיר המתאים לכם ביותר.

ריהוט המתאים לכל כיס – האם בכל מחיר?

בבואנו לבחור רהיטים מעוצבים לבית נרצה להתחשב כמובן במחיר אך השאלה אם הוא אמור להיות הפרמטר העיקרי בבחירת הריהוט לבית שלנו? כמובן שלא. עם זאת, באמצעות כמה בדיקות מקדימות, השוואת מחירים ורהיטים ותכנון נכון וקפדני של עיצוב הפנים של הבית ניתן יהיה לחסוך אלפי שקלים ויותר בבחירת הריהוט לבית. כאשר מדובר בריהוט לזוגות צעירים זה אפילו משמעותי יותר.

בחירת ריהוט לזוגות לצעירים:

זוגות צעירים לרוב עדיין נמצאים בשלב שבו הם בונים את חייהם, בין אם ברמה האינדיבידואלית ובין אם מדובר בחיים המשותפים שלהם. בשלב זה הם יתקשו להגיע להון אישי המאפשר להם לרכוש דירה וסביר להניח שהתקציב שלהם לרכישת הריהוט לבית יהיה נמוך יותר מאשר זוגות מבוגרים ומבוססים יותר. משום כך ריהוט לזוגות צעירים לרוב יתבסס על תקציב מוזל. לשמחתכם גם במחיר כזה ניתן למצוא מגוון רחב של רהיטים שיאפשר לייצר הרמוניה, אנרגיה חיובית וטובה וכמובן פונקציונליות המשולבת בעיצוב מדהים המתאים לאופי בני הזוג החל מבחירת מזנונים מעוצבים ועד לבחירת המיטה וארון הבגדים.

איך לבחור ריהוט לבית בתקציב נוח?

התחילו מריהוט בסיסי – ראשית יהיה עליכם לבחור את הריהוט הבסיסי והחשוב ביותר מבחינתכם: מיטה, ארון בגדים, מזנון לטלוויזיה ושולחן אוכל. לאחר שתבחרו את אלה תוכלו בראש שקט ובהתאם ליתרת התקציב שלכם לבחור את יתר הריהוט.

פינת האוכל – עיצוב וריהוט פינת האוכל יכלול בעיקר כיסאות לפינת אוכל וכמובן שולחן מתאים. גודל השולחן וכמות הכיסאות יהיו תלויים בהרכב המשפחתי שלכם. כמו כן, במידה ואתם מארחים הרבה, ייתכן ותרצו שולחן גדול יותר עם יותר כיסאות. במידה ומדובר בזוג צעיר שכמעט לא מארח, ייתכן וגם שולחן גדול או מרובע קטן עם 2-4 כיסאות עשוי להספיק. 

ריהוט הסלון – הסלון הוא החלל המרכזי בבית בדרך כלל. הוא ישמש גם אותנו וגם את האורחים שלנו. בחירת שולחנות סלון מעוצבים תהיה הבחירה הראשונה שלנו, ביחד עם פינת ישיבה מתאימה. לרוב נבחר את פינת הישיבה בהתאם להרכב האנשים בבית וכמובן גודל הסלון. פינת הישיבה עשויה לכלול ספה אחת, שתיים או יותר במתכונת של 3+2 וכו'. את השולחן נרצה להתאים לפינת הישיבה הן מבחינת הגודל והן מבחינת חומר הגלם, העיצוב וכו'.

שמרו על פונקציונליות – בבואנו לבחור רהיטים לבית אנו רוצים לשמור על פונקציונליות ועל מקוריות מצד אחד אך על התאמה לצרכים ולצבעים שאנו רוצים מצד שני. מכיוון שהתקציב יהיה צנוע בדרך כלל זה יצמצם את מגוון האפשרויות ומצד שני עדיין תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים. כמו כן תוכלו להיעזר היום באינטרנט על מנת לקבל רעיונות לעיצוב חלל הבית עם ריהוט ופרטים דקורטיביים צנועים יותר.

לסיכום; בבואנו לבחור רהיטים לבית נרצה להתחשב גם באיכות חומרי הגלם, גם בעיצוב וגם בפונקציונליות והתאמת הרהיטים לצרכים שלנו. לבסוף נרצה לוודא שזה עומד גם בתקציב שלנו, שכן התקציב של זוגות צעירים יהיה לרוב צנוע יותר. כיום יותר מתמיד תוכלו למצוא ריהוט שמתאים לכל כיס ביתר קלות ולעצב את הבית בדיוק כפי שאתם חולמים.