פינות אוכל

פינת אוכל מודרנית

שולחן פינת אוכל סבסטיאן

בחיים המודרניים בכל שנה אנחנו עדים למגוון עצום של סגנונות עיצוב חדשניים וטרנדים בעיצוב הבית. בעוד שפעם אנשים נהגו לקנות ריהוט פעם פעמיים ואולי שלוש בחיים, הרי שהיום אנחנו באופן קבוע מחליפים את עיצוב הבית, כמעט כמו את הגרדרובה שלנו, כי מי רוצה להישאר מאחור עם סלון מיושן בעיצוב ארכאי כשההיצע הוא גדול ומפתה וגם המחירים סבירים ביותר.

כאמור, בשביל לשמור על בית בעיצוב עדכני וטרנדי, אנחנו משקיעים כסף זמן וגם תכנון לא מועט. שני אלמנטים המשמעותיים עליהם אנחנו לא מוותרים ומקפידים בכל תחום בו אנו צורכים מוצרים כאלה ואחרים הם האיכות והעיצוב, על אחת כמה וכמה כשמדובר בריהוט הבית שלנו או הדירה אליה אנחנו מגיעים יום יום אחרי העבודה ובה אנחנו מבלים זמן רב מחיינו.

המלצות לריהוט מעוצב ומודרני לסלון

הקדישו זמן קצר והתעדכנו בטרנד האחרון בעיצוב רהיטים מודרניים, תוכלו בקלות וביעילות לעשות זאת ללא הצורך לצאת מהבית.

היכנסו לאתר האינטרנט של חברה המשווקת רהיטים בהזמנה אישית, שם בקטלוג צבעוני ומרהיב תוכלו להתרשם מהמילה האחרונה בתחום העיצוב של רהיטי סלון, מזנונים, פינות אוכל, כורסאות ועוד.

איך בוחרים פינת אוכל מודרנית?

כשאתם רוצים לבחור בפינת אוכל חדשה ומודרנית לבית, ראשית כדאי להחליט על איזה קו עיצובי אתם הולכים, בין אם זה קו עיצובי מודרני נקי ומינימליסטי, או תעשייתי, או צעיר או אם אתם קלאסיים ואוהבים לשמור על המראה הקלאסי במטבח תוכלו לבחור בפינת אוכל מעץ בסגנון כפרי בעיצוב חדשני ומודרני, לאווירה חמימה ומזמינה במטבח. כדאי להכיר קצת את סגנון העיצוב המודרני ואז להחליט איזה פינת אוכל אתם מעדיפים בביתכם.

 עיצוב בסגנון מדרני

סגנון העיצוב המודרני הוא סגנון עיצוב עכשווי המבוסס על סגנון הבאוהאוס הגרמני שהיה נפוץ מאוד בשנות העשרים של המאה הקודמת. העיצוב המודרני היום מתאפיין בקווים ישרים ונקיים, ללא עיטורים וללא אבזור נוסף , העיצוב המודרני הוא פונקציונאלי ופשוט, נקי ונעים למראה.

פינות אוכל מומלצות בעיצוב מודרני

מבין המבחר הגדול של פינות אוכל בקטלוג האתר, ניתן לציין בין היתר את הפינות המעוצבות הבאות, מהן תוכלו לבחור וגם להתאים ולהזמין על פי גודל השולחן המתאים לחלל פינת האוכל שלכם :

  • פינת אוכל דגם פלטה – זוהי פינת אוכל יפהפיה ומעוצבת, מחמרים איכותיים ביותר המשלבת צבע עץ עם רגליים שחורות ומקנה לפינת האוכל מראה מודרני ויוקרתי. השולחן עשוי מעץ גושני מלא, הוא ניתן להזמנה על פי מידות והוא בעל רגלי מתכת ספיידר עשויות משלל מתכות כשהפופולאריות ביותר הן הפליז והנירוסטה. אל השולחן ניתן להוסיף שמונה עד עשרה כסאות בשחור בעלי רגלי מתכת כסופות.

פינות אוכל מעוצבות –  זכוכית

  • פינת אוכל מודרנית ומעוצבת מזכוכית  דגם סילביה – מתאימה ביותר לפינת אוכל מודרנית, מאווררת עם נוף וחלונות גדולים, זוהי פינת אוכל המורכבת משולחן זכוכית מלבני העומד על רגלי עץ עבות בעיצוב אלכסוני קל, המקנות לשולחן תמיכה מושלמת. השולחן בעל מנגנון פתיחה חכם, המעניק לו יכולת הרחבה של המשטח העליון בקלות. פלטות הרחבות הזכוכית נפתחות ומתקפלות בקלות ומאפשרות אירוח מספר רב של סועדים ביעילות ובקלות. השולחן המודרני והמעוצב יהיה פריט דקורטיבי שימלא ביופיו את פינת האוכל בכל זמן.
  • שולחן זכוכית לפינת אוכל – זהו שולחן דקורטיבי במיוחד ומעוצב בקווים נקיים ומינימליסטיים המתאימים לעיצוב המודרני של כל חלל. השולחן משלב פלטת זכוכית מחוסמת בעובי של 10 מ”מ העומדת על רגלי עץ אלון איכותיות ויוקרתיות בגימור גבוה. השולחן משולב במנגנון נירוסטה איכותי עבור כיוון נוח .

פינות אוכל עגולות

הבחירה בפינת אוכל עגולה היא בחירה מושכלת ביותר עבור מי שאוהב לארח במיוחד ומוצא את עצמו עם חברים ומכרים בארוחת ערב מתוכננת וגם מאולתרת באמצע השבוע, כי הישיבה במעגל סביב שולחן אוכל עגול מייצרת אווירת צוותא נעימה כשכולם רואים את כולם באופן שווה וניתן להגיע למנות מכל כיסא בקלות ובנוחות.

  • פינת אוכל מעוצבת עגולה מדגם דארק – זוהי פינת אוכל המתאימה לסעודה רבת משתתפים וניתן להושיב סביב השולחן שבעה סועדים בנוחות מרבית. פלטת השולחן העגול מעוצבת מעץ אגוז אמריקאי, קוטרו של השולחן לא גדול 140 ס”מ, אבל הוא נפתח על ידי 4 הגדלות המעוצבות במרכז השולחן , ובמצב זה רגליו מתפצלות לתמיכה בפתיחה של 340 ס”מ, מה שמאפשר אירוח רב משתתפים לארוחה נעימה במיוחד לאורך זמן. ניתן להזמין את השולחן בכל המידות, הצבעים וסוגי העץ הקיימים לבחירה.
  • פינת אוכל מעוצבת עגולה מדגם לייט – זוהי פינת אוכל בעלת עיצוב קליל ועדין, עם שולחן עגול מעץ אלון מבוקע, פלטת השולחן מגיעה בקוטר של 140 סנטימטרים, וניתן לפתוח ולהרחיב אותה לפתיחה של מטר. רגלי השולחן פרקטיות ונוחות לישיבה ומעוצבות בצורת X במרכז השולחן כך שיש מקום נוח לרגליים וגם להכנסת הכיסאות תחת השולחן. לפינה ניתן להוסיף חמישה כיסאות מעוצבים בריפוד לבן עם רגלי עץ דקות באלכסון לישיבה נוחה.

מחפשים פינות אוכל מעוצבות? הגעתם למקום הנכון. בסינמה רהיטים תמצאו שולחנות לפינות אוכל בשלל סוגים וגדלים. כמו כן, ניתן להזמין פינת אוכל בעיצוב אישי! צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

5/5

מאמרים מומלצים