פינות אוכל

פינות אוכל במבצע

שולחן פינת אוכל שיפועים

פינות אוכל במבצע עם מחירים שלא כדאי לפספס

האנגלים אומרים שהבית שלנו הוא מבצרנו, ואכן הבית שלנו הוא מקום בו אנו נמצאים שעות רבות ביממה, הבית הוא המקום אליו מתגעגעים כשנמצאים זמן רב בחוץ, למשל בצבא, או בטיול לחו”ל ועוד.

בבית אנחנו מרגישים מוגנים, בטוחים, שמחים מאושרים ורגועים. על מנת להרגיש שהבית שלנו הוא מבצרנו, על מנת להתאים לבית מראה מעוצב וסטייל מודרני עם אווירה נעימה וחמה אנחנו משקיעים לא מעט כסף ולא מעט זמן. אנחנו מתרוצצים בין אולמות תצוגה, בוחרים ומתלבטים ומתווכחים עד שמגיעים לעיצוב המושלם של הבית.

עם חלוף הזמן אנחנו מתרגלים למראה העיצובי של הבית, אנחנו פחות מרגישים בריהוט  המיוחד שבחרנו במיוחד, ובאווירה הייחודית שהתאמצנו להשיג ומתייחסים לבית כמובן מאליו.

אז אם גם אתם מרגישים קצת שיעמום במראה הבית, כדאי לשקול להתחדש ולעצב מחדש את המטבח למשל או הסלון וגם את חדר השינה, אין ספק שברגע אחד תרגישו בהבדל, פתאום פינת האוכל תהיה מזמינה יותר והסלון נעים ורך יותר.

אפשר לנצל זמן של מעבר דירה או שיפוץ או גם מעבר עונה וגם חג מתקרב הוא תירוץ מצויין בשביל לחדש רהיט או שניים בבית ולהרגיש מיד את השינוי.

אז אם אתם מתכננים לשדרג את עיצוב הבית כולו ? או החלטתם להתחדש בסלון  או פינת אוכל מודרנית וטרנדית, שיעניקו לביתכם אווירה חמה ומזמינה כשאתם באים הביתה, כדאי להתעדכן במבחר הרהיטים המעוצבים והטרנדים של השנה ולבחור משהו חדש ומרגש.

איך משדרגים את פינת האוכל בבית?

לפני שאתם רצים לאולמות התצוגה, השענו בנינוחות בכיסא מול המחשב בבית, הקליקו על העכבר וחפשו אתר של חברה המתמחה בעיצוב רהיטים בהזמנה אישית, באתר החברה תוכלו להתעדכן ולהתרשם מקטלוג צבעוני מרהיב של כל הסגנונות והעיצובים הטרנדיים האחרונים בתחום הריהוט. החל ממזנונים מעוצבים להפליא שישדרגו את קיר הטלוויזיה למשל ,או סלונים מהודרים וגם פינות אוכל אטרקטיביות במיוחד ומעוצבות אותם תוכלו להזמין בהזמנה אישית על פי הגודל שאתם צריכים, על פי הצבע וסוג העץ וגם לבחור את מספר הכיסאות סביב השולחן.

פינות אוכל במצבע

היום ניתן להזמין מבחר עצום של פינות אוכל במבצע ובמחירים חלומיים, ובין היתר ניתן להזמין את פינות האוכל המעוצבות הבאות:

פינת אוכל דגם סיוון – זוהי פינת אוכל המורכבת משולחן יפהפה מעוצב עם משטח עליון עשוי זכוכית ובעל מראה יוקרתי במיוחד,

גודלו של השולחן 90X160 והוא נפתח ל- 240 סנטימטר ומרחיב את מספר הסועדים.

השולחן יושב על שלד מתכת בצבעי אפור /לבן וניתן להוסיף לו שישה כסאות בגווני אפור עד שחור שיהפכו את פינת האוכל שלכם לחגיגה של ממש. את השולחן ניתן לרכוש בהנחה רצינית של 1700 שח, במחיר מבצע של 5300 שקלים. השולחן עשוי מחמרים איכותיים וגימור איכותי במיוחד.

שולחן חומר קרמי – זהו שולחן מעוצב  עם פלטה מחומר קראמי, בסגנון שיש, עם כסאות מעוצבים באפור ורגלי איקס דקות. השולחן הוא הזדמנות שלא כדאי לפספס, וניתן לרכישה בהנחה של 3000 שקלים, מחירו כעת הוא 1900 שקלים בלבד.

אם חלל פינת האוכל שלכם הוא גדול ומרווח תוכלו למצוא מגוון נוסף של פינות אוכל מודרניות כמו לדוגמא

פינת אוכל מעוצבת מדגם גבריאל – פינת אוכל מעץ, חמימה מזמינה ומרשימה במיוחד , שולחן האוכל הוא גדול ומלבני עם פלטת עץ מלא עבה , השולחן מכיל מנגנון פתיחה והוא בעל בסיס עץ דקורטיבי במיוחד, ניתן להזמין לשולחן שישה כסאות מרובדים בגווני חום להשלמת הסט.

פינת אוכל מעץ שליו איקס עוד פינת אוכל אטרקטיבית במיוחד שלא כדאי לפספס היא פינת אוכל המורכבת משולחן עץ איכותי ביותר הצבוע בצבע אפוקסי וסביבו ניתן להוסיף שישה כסאות מרופדים ונוחים בצבעי שמנת . לשולחן רגלי עץ עוצבות מצטבלות היוצרות צורת איקס ומכאן שמו.

פינת אוכל מעוצבת מדגם ליי – עם פינת אוכל כזו לא תצאו מהמטבח, זוהי פינת אוכל מרהיבה ביופייה ובולטת ביותר בעיצוב הדקורטיבי הייחודי, עם שולחן מעץ אגוז אמריקאי בחום כהה עם פסי עץ טבעי, לשלוחן רגליי מתכת שחורה וניתן להוסיף סביבו שישה כסאות מרופדים בצבע שמנת אפרפר, אין ספק כי שולחן זה יהוו את גולת הכותרת בעיצוב הבית המחודש ויהיה מזמין במיוחד לארוחות חמות ולבילוי משפחתי משותף בלילות החורף הקרים.

פינת אוכל מעוצבת מדגם ספיידר – מתאימה לסגנון העיצוב המודרני, עם קווים ישרים ועם שולחן יפהפה בעל פלטת עץ עשויה מעץ אלון מבוקע ומלא ובלתי גזום, שמקנה לו מראה יוקרתי במיוחד. לשולחן רגליי מתכת שחורות בצורת איקס

פינת אוכל מדגם מעיין – שולחן האוכל מדגם מעיין עשוי מעץ אלון מבוקע ומלא, השולחן מגיע עם פלטה עליונה בעיצוב אובאלי מלבני , ועם רגלי עץ מלא מעוצבות ופרקטיות להכנסת הכסאות מתחת לשולחן.  שולחן אובאלי מדגם מעין מגיע בגודל של 220X110 סנטימטרים. וניתן להגדיל אותו לעוד 120 סנטימטר, מה שמאפשר לכם ארוחת שישי משפחתית נעימה וטעימה .

מחפשים פינות אוכל מעוצבות? הגעתם למקום הנכון. בסינמה רהיטים תמצאו את מיטב רהיטי העץ שיש לענף להציע.

4.2/5

מאמרים מומלצים