רהיטים כללי

ריהוט בראשון לציון

חנות רהיטים ראשון לציון נתניה

ריהוט בראשון לציון – שלא תמצאו בשום מקום אחר!

בואו נתחיל מזה שאי אפשר כבר למכור לישראלים כל מערכת ישיבה לסלון או שולחן אוכל ברמה ירודה, שכולם מבינים את החשיבות של עץ מלא והתפקיד שהוא משחק בעמידות ויציבות של רהיטים ושהישראלים הפכו לחובבי עיצוב הבית והם לא מוכנים להתפשר על רהיטים נחותים מסין.

משום כך רבים נוהרים כעת לחנות ריהוט בראשון לציון אשר באמצעות מעצבי הבית שלה, מציעה רהיטי איכות במחירים נוחים ומה שבטוח מדובר ברהיטים לכל החיים.

באולם התצוגה הגדול תוכלו לראות כורסאות מעוצבות, פינות אוכל, נישות לטלוויזיה, מזנונים מעוצבים, חיפויי קיר, ארונות אמבטיה ועוד.

אין מוצר שלא תמצאו בחנות הזו ברמה הכי גבוהה שקיימת ואפשר גם לעשות הזמנה מיוחדת של רהיטים במידות שונות.

קטלוג הרהיטים של החברה, מאפיין את מה שקורה היום בשוק הריהוט ואת התשוקה שיש לאנשים לרהט ולעצב את הבית שלהם בפריטים שהכי מתאימים לאורח החיים שלהם.

בית חם זה לא רק משפט נחמד, כאשר אתם מכניסים לביתכם רהיטים איכותיים ונאים, הם בהחלט מחממים את האווירה ויוצרים השראה בכל בית.

תוכלו להתפנק בכורסאות אישיות במידות שלכם, לצפות בטלוויזיה שעומדת בדיוק בנישה המיועדת לה, ולא לבהות בקירות עירומים אלא כאלה שיש עליהם חיפויי עץ שונים ומרהיבים ש”מרפדים” את הקירות מעשה אומנות של ממש וגורמים לכם להרגיש בבית.

מזנונים וחיפויי קיר

טרנד המזנונים היום חדר חזק מאוד באין ספור דוגמאות וסוגי עצים.

כל אחד צריך מזנון בסלון, אחרת היכן הוא יניח את המזכרות שהוא הביא מחו”ל, או תמונות של בני משפחה, ויש כאלה שמעדיפים מזנון עם מדפים ורוכשים גם שולחן מאותה מערכת ומאותו עץ.

חיפויי הקיר עושים קאמבק גדול מאז שנות השבעים, אז הם היו נוכחים בכל בית, הם מוצעים בדרך כלל מסוגי עצים שונים והם ממוקמים בקיר עליו תלויה הפלזמה או מקיר שמאחורי המזנון שרכשתם.

הם גם משמשים כמסגרת הנכונה לטלוויזיה אבל גם מוסיפים יופי, וזה הרבה יותר נחמד להביט על טלוויזיה שלא תלויה על קיר ריק.

יש גם חיפויי קיר שמחפים את הקיר עליו מונח מזנון עם רגליים או מרחף, משום שהכוונה היא ליצור פינות חמות בכל בית, כאשר בכל אחת מהן בסלון למשל יכול להיות חיפוי קיר, מזנון ומסגרת מעץ על הקיר לפלזמה. זה יוצר איזה תמונה רחבה ומעוצבת על הקיר ומגדיר אזורים בסלון.

את כל המזנונים וחיפויי הקיר הללו תוכלו לראות באולם התצוגה המפואר של חנות ריהוט בראשון לציון.

הרטרו כבר כאן

את הכורסאות כולנו זוכרים משנות השבעים, והיום הם הפכו לחלק בלתי נפרד מכל חדר אורחים ויש הממקמים אותן גם בחדר השינה, אפשר לראות אותם באולם חנות ריהוט בראשון לציון.

יש היום כורסאות יפות תחת שמות “אריסטו”, “בועה,, “מילנו”, “מניפה”, “מליני” ועוד. כולן מרופדות בהקפדה בגימור מושלם ובאיכות גבוהה, תענוג שאין כדוגמתו לשבת בכורסא כזו בערב מול הטלוויזיה פינוק אמתי.

ויש גם כורסאות בעבודת “קפיטונאז” או בדגמי רטרו המזכירים את הכורסאות שהיו בכל בית של סבא וסבתא בשנות השבעים, פשוטות אבל איכותיות ונוחות או העגולות יותר המיוחדות מאוד.

הריפודים של הכורסאות מעידים על הפתיחות הגדולה הקיימת היום בקשר לעיצוב, יש ריפודי בדים, קטיפה ודמוי עור בהדפסים שונים וצבעים בלי סוף כמו קורל, ירוקים, כתומים לגווניהם, אפורים וחומים. שילוב של צבעי טבע ואדמה.

צבעי טבע בכל בית

הכניסה של הצבעים האלה היום לבתים באמצעות הרהיטים היא ממש לא מקרית, כיוון שאנו חיים היום בעולם דיגיטלי קר ויש לומר גם “מנוכר”, באים הצבעים הללו לרכך את האווירה בבית ולהכניס צבעים של טבע ירוק, קורל ועוד.

זה לא רק מחמם את הבית זה מחמם גם את הלב של מי שגר בבית הזה ותורם גם לאווירה נכונה כאשר מארחים.

מגמה נוספת ומאוד בולטת בתחום של ריהוט הבית היא בנישת פינות אוכל ותוכלו לסקור את כל הדגמים באולם התצוגה הייעודי של חנות ריהוט בראשון לציון.

ראשית יש ביקוש גבוה לשולחנות פינות אוכל מעץ מלא, כיוון שהם מחזיקים מעמד הרבה זמן ועמידים בפני נוזלים שנשפכים לעתים על השולחן בעת הארוחות.

יש היום דגמים של שולחנות אבירים כבדים, כאשר מדובר בפלטה עבה וגדולה על רגליים מאסיביות, ממש שולחן ענק כמו למשתה והוא מתאים למשפחות שמארחות בחגים ובשבתות ויש כמובן גם שולחנות שנפתחים.

רטרו של בית חם

בנוסף יש שולחנות בסגנון רטרו וחזרה גדולה של שולחנות עגולים ממש כמו בשנות השבעים, שולחן שכאשר יושבים לידו מרגישים את תחושת החמימות המשפחתית שזורמת בין כולם.

רוב השולחנות ולא משנה אם מדובר בשולחן מלבני, מרובע או עגול נפתחים ולכם הם מתאימים לכל גודל של פינת אוכל, ויש אשר פותחים אותם לא דווקא במיקום הזה למשל לרגל אירוע משפחתי אלא בסלון שהוא בדרך כלל מרווח יותר.

מגמה נוספת בולטת בפינות אוכל היא לא לצוות לשולחן כיסאות דווקא מהעץ של השולחן, כמו שנהגו בעבר אלא כיסאות אחרים גם מרופדים, לכאורה לא קשורים אבל קשורים מאוד משום שהיום הבית הוא אקלקטי, יש בו עירוב סגנונות, מרקמים וצבעים וזה מה שעושה אותו מעניין.

את התמהיל המיוחד הזה תוכלו לראות בחנות ריהוט בראשון לציון.

4.5/5