ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה מעוצבים – המקלחת מעולם לא נראתה טוב יותר

ארונות אמבטיה מעוצבים

אתם מכירים את התחושה הזאת היטב. אתם מסיימים יום עבודה, בין אם יום עבודה בחוץ או במשרד. אתם נכנסים אל תוך הרכב או עולים לאוטובוס או לרכבת. וכל מה שאתם חושבים עליו זאת המקלחת, לנקות את היום הזה מכם. לתת למים הנעימים לזרום, לסבון לחדור אל מתחת לתאי העור, וליהנות מאמבטיה נעימה ומפנקת.

אמבטיה נעימה מתחילה מהרגע שאתם נכנסים אל תוך חדר האמבטיה עצמו, ולא רק אל תוך המים החמים והמחבקים. לא סתם חדרי אמבטיה הם החדרים מהחשובים ביותר בבית, שם אנחנו מתנתקים מכל מה שעבר עלינו במהלך היום. וחשוב שהם יהיו לנו אסתטיים, פרקטיים ונעימים.

ארונות אמבטיה מעוצבים – לא סתם עוד ארונות

כשאנחנו מעצבים את חדר האמבטיה שלנו, אנחנו צריכים לחשוב על מה יגרום לנו להרגיש הכי בנוח בחדר. שטחי אחסון מתאימים יהיו מאד אפקטיביים, ארונות אמבטיה מעוצבים ופרקטיים הם חשובים מאד.

ארונות אמבטיה מטרתם לאפשר לנו סדר וגם נקיון בכל הקשור לציוד הנלווה בחדרי האמבטיה. הם מקלים על חיינו בהנגשת המגבות, הסבון והשמפו ובשאר אביזרי האמבטיה הנצרכים ביומיום.

בחירת ארון האמבטיה המתאים ביותר, איך זה מתבצע?

צוות המומחים של 'סינמה' חנות רהיטים מעוצבים שמח לתת לכם כמה טיפים אפקטיביים במיוחד לבחירת ארון האמבטיה המושלם בשבילכם:

חשבו את שטח חדר האמבטיה שלכם לפני שאתם בוחרים ארון אמבט, וכך לא תהיינה לכם טעויות.

לפני שאתם בוחרים את ארון האמבטיה חשבו עבור מה אתם צריכים אותו. כך תחליטו האם יהיה זוגי, יחיד, עם מגירות או עם דלתות בלבד.

האם אתם מעוניינים לנצל את המקום בצורה מקסימלית ובכל זאת לנוע באופן חופשי באמבטיה? התייעצו עם המומחים האם מתאים לכם ארון אמבטיה תלוי, או ארון אמבטיה עומד.

מה הסגנון העדיף לכם? לרוב מומלץ להתאים את סגנון הארון אל סגנון הרצוף. למשל, אם הרצפה קלאסית ארון האמבטיה יהיה קלאסי. חשוב לבדוק אפילו בהדמייה שהארון מתאים לריצוף ולקו הכללי של האמבטיה.

ארונות אמבטיה מעוצבים – מהם סוגי העץ מהם מומלץ לבחור?

סוגי העץ שתבחרו מהם הארון יהיה מורכב הם מרכיב עיקרי ומהותי. הסיבה לכך היא כי על הארון להיות עמיד למים. עמיד ללחות, ועמיד לחום וקור קיצוניים. ולכן, סוגי עץ איכותיים יעניקו לכם שנים רבות עם ארונות האמבטיה וימנעו מכם עגמת נפש רבה.

עץ מלא

עץ מלא הוא עץ המרכיב את חזית ארון האמבטיה. בדרך כלל עץ מלא הוא עץ אורן, מייפל, בוק, אגוז, מהגוני ודובדבן. חשוב לדעת שעץ מלא הוא לא עץ העמיד לזמן רב ואינו עמיד במצב של רטיבות ולחות.

ישנה אופציה גם לעץ מלא בשכבה אחת בלבד. זהו עץ שמעוצב בצורה יוקרתית אך מאסיבית והוא גם עלול לשנות את צורתו ואינו עמיד בפני חום ובפני לחות.

עץ סנדוויץ'

סוג עץ זה נחשב לסוג איכותי ועמיד, ומבחינת התקציב הוא גם נחשב לבעל עלות לא יקרה מדי. יש מבחר של סוגי לוחות עץ סנדוויץ'. עץ הסנדוויץ' האיכותי ביותר הוא העץ האדום. עץ זה מיוצר מעץ גבון.

פאנל

העץ התלת שכבתי הקרוי פאנל הוא למעשה שלוש שכבות של עץ אשר מודבקות אחת לשנייה. מדובר בסוג עץ יוקרתי ואיכותי ביותר. חשוב לוודא שאכן מיוצר בצורה נכונה ומותאם לארון האמבטיה, וכך ארון האמבטיה יחזיק מעמד לשנים רבות וטובות.

העץ המתועש

סוג עץ זה הוא עץ זול אך החיסרון שלו הוא שהוא לא שורד בשינויי האקלים באמבטיה. ואינו עמיד בפני הלחות, הרטיבות והחום. ובכך גם מקבל עיוותים, נסדק ומתפרק.

ארונות אמבטיה מעוצבים – למה אתם מצפים?

לציפוי ארון האמבטיה שלכם יש תפקיד מאד חשוב. לכן חשוב שתבחרו בציפויים מובחרים ותדעו גם מה התכונות של כל ציפוי:

ציפוי ממברנה

זהו ציפוי הדומה בתכונותיו לחומר הפורמייקה. יש בו אטימות גבוהה, ועל כן הוא מאד מתאים לחדרי האמבטיה.

ציפוי הפורמייקה

פורמייקה הוא חומר עמיד מאד וסינטטי ועל כן גם קל לתחזק אותו. אפשר גם לצפות באמצעות פורמייקה פלטות של סנדוויץ' מבחוץ, מבפנים ובמגוון של צבעים.

ציפוי פורניר

זהו ציפוי בשכבה דקה המגולפת מעץ טבעי ומודבקת על העץ המתועש. היא מאפשרת מראה של עץ מלא, יוקרתי ומלא הוד.

מה הכי חשוב לדעת?

ארונות האמבטיה שתבחרו מגיעים כמובן עם אביזרים שמשלימים את המראה שלהם. וגם את האפקטיביות. אביזרי פרזול, מראה בין אם מעוצבת ובין אם לא. ותאורה כמובן. משטח הארון מגיע עם הכנה לברז ואם יש לכם תכנונים נוספים מומלץ לעדכן את אנשי המקצוע.

בכל הנוגע לאחריות, מומלץ שכמובן תוודאו זאת, אך דעו כי האחריות היא עד חמש שנים. האחריות תקפה עבור צירים המפתחים חלודה והתנפחות העץ. אם הארון עם מראה, האחריות על המראה היא בדרך כלל לשנה אחת בלבד ועל החומר בלבד.

יחד עם זאת, תמיד כדאי לבדוק אופציה להארכת האחריות מעבר לשנים הפורמליות. אופציה שרוב החברות מאפשרות אותה.

כמה זה עולה לנו?

כמו בכל פריט ריהוט, מומלץ לברור ולחפש מבצעים. לא כי מבצעים מוזילים את האיכות, אלא כי הם מאפשרים רכישה של חומרי גלם איכותיים ובמחירים שפויים.

חשוב לדעת שהזמנה מותאמת אישית היא הזמנה שהעלות שלה יכולה לעלות יותר. שילוב החומרים ועיצוב אישי בהחלט מייקרים את התהליך, אך הם מעניקים לכם גם ארון מעוצב על פי רצונכם.

סינמה ריהוט היא חנות לרהיטים מעוצבים מעץ באיכות מעולה ובסטנדרטים גבוהים. בחנות מזנונים מעוצבים, פינות אוכל, מסגרות, כיסאות ועוד. מוזמנים לצור קשר כבר כעת או להגיע להתרשמות.