Uncategorized

ריהוט לדירה שכורה

שולחן פינת אוכל סבסטיאן

ארגון ועיצוב דירה שכורה שונה מדירה בבעלותנו שכן בדירה בבעלותנו אנו נוהגים להשקיע יותר תשומת לב, מחשבה ולרוב גם תקציב. בדירה שכורה אנו רוצים להרגיש בבית, רוצים להרגיש בנוח, אך נראה להיות יותר פרקטיים ולקחת בחשבון שדירה שהיא שכורה ולא בבעלותנו – אומר שאנו צריכים לבחור בריהוט שנוכל לנייד אותו מדירה אחת לאחרת אחת לשנה או אחת לכמה שנים במידת הצורך. דגש זה ורבים אחרים חיוניים בבחירת ריהוט לדירה שכורה ולכן אתם רוצים לוודא שאתם ממשיכים לקרוא את המאמר ובעוד 3 דקות או פחות תוכלו להתחיל לבחור בנחת את הריהוט לדירה החדשה שלכם.

תכנון תקציב נכון לדירה השכורה:

אז בשלב הראשון נרצה לתכנן את התקציב בצורה נכונה ומחושבת. כפי שאמרנו כאן בפתיחה, דירה שכורה אינה שלנו ולכן ייתכן ונעבור דירה אחת לשנה, שנתיים או אחת לכמה שנים. זה אומר שלא נרצה להשקיע עשרות אלפי שקלים בפריטים יוקרתיים ואולי גם לא אלפי שקלים בפריטים ספציפיים שיכולים להיהרס במעבר בין דירה אחת לאחרת. עם זאת, ייתכן ונגור בעוד שנים רבות בדירה שכורה עד שיתאפשר לנו לרכוש דירה משלנו – אז לא נצטרך לחיות בינתיים? כמובן שכן! ולכן נרצה לבחור בפריטים מדליקים שעושים לנו טוב על הלב ומתאימים גם פונקציונלית לשימושים שלנו ושל בני הבית. מכאן נוכל להחליט לגבי התקציב המתאים לנו ביותר. לדוגמה: במקום לסחור שולחנות סלון מעוצבים, ניתן יהיה לבחור שולחנות "זולים" יותר במחיר אך מבלי להתפשר על העיצוב.

האם לקנות ריהוט חדש או יד שניה לדירה שכורה?

בבואנו לבחור ריהוט לדירה שכורה ייתכן ונרצה לחשוב גם על אופציה של ריהוט יד שנייה, במידה ואנו רוצים לחסוך כסף כמובן. אבל אם אתם מעדיפים ריהוט חדש, בתולי, כזה שאף אחד לא השתמשת בו ומותאם אישית לרצונות והאהבות שלכם – תוכלו להיכנס לאתר של סינמה ולמצוא רהיטים מעוצבים איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. אלה ייתרו את הצורך שלכם בריהוט יד שניה ותוכלו לבחור לכם ריהוט חדש ואיכותי במסגרת התקציב שלכם.

איך לבחור מזנונים מעוצבים לסלון?

עיצוב הסלון כחלק המרכזי ביותר של הבית הינו קריטי. לכן אתם רוצים לוודא שאתם עושים זאת בכובד ראש ובהתחשב במגוון הפרמטרים החשובים כמו איכות המוצר, עיצוב וצבעים, גודל ועוד. הכינו רשימה של המוצרים החיוניים לכם בסלון, לדוגמה: מזנונים מעוצבים, שולחן לפינת קפה, מערכת ישיבה או כורסאות טלוויזיה, פרטי דקורציה ועוד. לאחר מכן כדאי לחשוב על האווירה שאתם רוצים לייצר בסלון, כמות האנשים שיכולים להשתמש בו בזמן נתון ועוד. לדוגמה: אם אתם מארחים הרבה כדאי לדאוג ליותר מקומות ישיבה ושולחן גדול יותר בסלון. אם אתם רווקים או זוג שלא מארחים הרבה ייתכן וספה אחת בצורה ר' או ספת שלושה מושבים, לצד שולחן בגודל סביר יכולים להתאים לכם ביותר. לאחר בחירת סוג הריהוט תוכלו להתאים גם את הצבעים והעיצוב.

ארגון פינת אוכל נעימה המתאימה לנו:

פינת האוכל תהיה לרוב בין הסלון למטבח ותכלול כיסאות לפינת אוכל ושולחן מספיק גדול עבור בני הבית. אם אתם אוהבים לארח ייתכן ותצטרכו שולחן גדול יותר או שולחן נפתח. הכיסאות שאתם בוחרים צריכים להתאים לעיצוב של השולחן ובכלל של החלל במקום וכמובן להתאים בגובהם לשולחן ולבני הבית. כמו כן איכות הכיסאות צריכה להיות טובה ובטיחותית ליושבים עליהם לאורך זמן. באתר סינמה תמצאו מגוון רחב של כיסאות ושולחנות לפינת אוכל שתוכלו לבחור מהם. אנו מזמינים אתכם גם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בכל צורך.