ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה בעיצוב אישי

ארון אמבטיה מעוצב רטרו

ארונות אמבטיה בעיצוב אישי

אין ספק כי עם ישראל החל לשים דגש על עיצוב. מספיק להיכנס היום לבתים ולראות מה אנשים עושים וברור הוא, שהתחום של עיצוב תפס חזק מאוד בארץ. אם פעם אנשים היו קונים רהיטים פעם בעשרים שנה, היום אם יש שינוי גדול בעיצוב ואנשים שמים לב שהבית שלהם כבר נראה כמו הבית של “סבתא”, הם מיד שוכרים את שירותיו של אדריכל או מעצב פנים, או הופכים להיות המעצבים של עצמם ומעצבים את הבית.

הם יכולים להחליף את המטבח, לקנות סלון חדש. לעשות ריצוף חדש, לעצב אמבטיה חדשה ולרכוש ארונות אמבטיה. אם הם לא ימצאו את מה שהם אוהבים בקטלוגים, הם ילכו על עיצוב אישי. הם ידפדפו בקטלוגים, יגלשו באינטרנט, יראו מה מוכרים בכל מיני אתרים ויעצבו לעצמם חדר אמבטיה מההתחלה ועד הסוף. יזמינו ארונות אמבטיה בעיצוב אישי ועוד.

בדרך כלל אם מתחילים בעיצוב של חדר אמבטיה, אז כבר עושים שיפוץ כללי כי זהו אחד התחומים שבו כל הזמן יש שינויים גדולים גם מבחינת מוצרים סניטריים וגם מבחינת העיצוב.

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94/%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91-%d7%a8%d7%98%d7%a8%d7%95/

רוצים חדר אמבטיה מודרני

בהרבה בתים, כאשר הילדים גדלו וכבר אין תינוקות שזקוקים לאמבטיות, מחליפים בעלי הבית את האמבטיה במקלחון או ג’קוזי או אמבטיה עומדת על רגליים סטייל המאה ה-18. היום אנשים לא נרתעים לפרק כל חדר בבית ולהפוך אותו לחדר חלומי ואם כבר מדברים על חלומות, אז חדר אמבטיה מושקע ומודרני בהחלט עושה טוב על הנשמה והופך את כל החוויה ההיגיינית למשהו מהסרטים. יש כאלה שאפילו לא מוותרים על השמפניה בצד.

שיפוץ והחלפה של חדר אמבטיה יכול לכלול עקירת הריצוף וריצוף מחדש, החלפת הקרמיקה. שליפת האמבטיה והתקנת מקלחון זכוכית מחוסמת, או ג’קוזי. הרחבת חלונות, החלפה של ברזים ועוד. אפשר בהחלט לחדש את האמבטיה וזה הופך אותה למשהו הרבה יותר כיפי ונעים. אפשר גם להזמין ארונות אמבטיה בעיצוב אישי. משהו שאתם ממש אוהבים, משהו שאין לאף אחד ויהיה רק לכם.

הישראלים רוצים בית שהם אוהבים

הישראלים שנוסעים בעולם, רואים בתים, טירות ואחוזות, נחשפים למוצרים מעוצבים כמו רהיטים, ארונות אמבטיה ועוד, לא רוצים להתפשר. הם רוצים בבית שלהם את מה שהם אוהבים ואת הכי טוב. משום כך הרבה מאוד ישראלים הולכים היום על עיצוב לפי טעמם האישי. הם מזמינים ארונות אמבטיה בעיצוב אישי, לפי הצרכים והטעם שלהם, אבל לא רק את זה. הם מזמינים מטבח לפי טעמם האישי, מיטה זוגית בהזמנה, דלתות בהזמנה או כל פריט אחר שהם רוצים אותו בדיוק כמו שהם חולמים.

הבית הישראלי הפך כבר מזמן ממקום פונקציונאלי למקום כיפי. מקום שבעליו רוצים להרגיש בו הכי טוב ואיפה הם ירגישו הכי טוב אם לא במקום שבו הם נטלו חלק בעיצוב שלו ושל הרהיטים שלו.  אנשים כבר רוצים לסמוך על הטעם שלהם, והם יצרו אותו. הם נחשפו לבתים, לחדרי אמבטיה. הם ראו ארונות אמבטיה והיום הם יכולים ללכת לחברה שמייצרת ארונות כאלה ולהזמין משהו שמתאים להם בדיוק. הם רוצים שלוש דלתות ולא שתיים, צבע אחר, מגירות ועוד. והם יקבלו בדיוק לשמחתם את מה שהם הזמינו.

רק הם יודעים מה הם הולכים לאחסן בארונות הללו, האם הם רוצים גם פינת טואלט בארון. האם הם זקוקים לעוד שטח אחסון. לכן זה רק הגיוני שאם הם יודעים מה שהם רוצים, הם גם יעצבו את זה.

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94/%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%95%d7%a0%d7%94/

טיפים לעיצוב חדר אמבטיה

אחד הדברים שמשדרגים היום כל חדר אמבטיה זה המוצרים הסניטריים החדשים והמשוכללים כמו גם הברזים המרשימים עם ביצועים עוד יותר מרשימים. חדר אמבטיה יכול להיות מאוד לא שגרתי ויש היום טכנולוגיות לעיצובו מחדש גם בלי השקעה גדולה.

חדר האמבטיה הכי מבוקש היום הוא בעיצוב מודרני. זה אומר ניקיון ואסתטיקה. קווים ישרים, צבעים חלקים. מכיוון שמדובר בדרך כלל במקום בו שומרים על ניקיון, אז הניקיון חוגג. יש כל מיני ארונות אמבטיה שהעיצוב שלהם בעצמו כל כך אסתטי ונקי שזה מוסיף עוד ניקיון וחדשנות לחדר הזה. אפשר להזמין ארונות אמבטיה בעיצוב אישי כמו פעם, כמו מתקופת הוינטאג’ שזה שנות החמישים עד שנות השבעים. משטחי קוריאן גם מוסיפים המון ניקיון לחדר כזה ויש להקפיד על רכישת אביזרים איכותיים כי לא מחליפים ברז או מקלחון כל שנה.

טעם אישי זה דבר מאוד חשוב בעיקר בעיצוב חדר האמבטיה משום שזה באמת מקום אינטימי ואישי. אפשר להחליף את הקרמיקה באריחים בצבעים מודרניים ואם אוהבים את הסגנון השבטי, אז אפשר ללכת על אריחים מצוירים. לבחור רצפה מעניינת ודוחה מים כמובן כמו ארונות מטבח שצריכים להיות עמידים נגד מים ולחות.

על ארונות האמבטיה אפשר להניח כיור עם ברז פליז, או לבחור בארונות שנראים עתיקים אם רוצים ללכת על הקו הקלאסי. הסגנון המודרני מאפשר היום הכנסה של צבעי פסטל וצבעים חזקים כמעט בכל גוון לחדר האמבטיה.

מחפשים רהיטים מעוצבים מעץ? הגעתם למקום הנכון. סינמה רהיטים מעוצבים.

3.7/5