פינות אוכל

פינת אוכל בהתאמה אישית

שולחן פינת אוכל איטליה

פינת אוכל בהתאמה אישית

אם אתם בונים את ביתכם החדש, או עוברים לדירה חדשה או משפצים דירה ישנה, אתם בוודאי רוצים להתחדש גם בעיצוב פנים מודרני וטרנדי לדירה החדשה בכדי להרגיש בהתחדשות מכל הכיוונים כאשר תעברו אליה.

כאשר אתם רוצים לבחור עיצוב פנים לדירתכם החדשה, כדאי להתעדכן במגוון הרחב של טרנדים אופנתיים מודרניים ובמבחר הריהוט העדכני הקיים היום ממנו תוכלו לבחור ולעצב את דירת חלומותיכם.

ניתן כמובן להיעזר בשירותיו המצוינים של מעצב פנים שלבטח יספק לכם את העיצוב המותאם לכם לביתכם ולמשפחתכם.

אתם יכולים גם להחליט שאתם לוקחים על כתפיכם את המשימה ומעצבים את דירתכם על פי טעמכם האישי בכל חלל וחלל. כך תוכלו ליהנות עוד יותר מהמעבר ומההתחדשות.

כאשר אתם בוחרים לעצב את סגנון הריהוט ועיצוב הפנים של הדירה החדשה שלכם, אתם נכנסים להרפתקה הנפלאה של חשיפה להיצע הסגנונות הרחב של עיצוב פנים לדירות.

קרא גם את המאמר שלנו: טיפים והמלצות לבחירת פינת אוכל

פינת אוכל מעוצבת בהתאמה אישיתמהו עיצוב פנים בהתאמה אישית?

לפני שאתם יוצאים לקניות, כדאי לדעת את גודלם של החללים בבית ומה הם המטרות של כל חלל בדירה, כלומר מהו גודל חדרי הילדים וכמה חלונות בו, וגם חדר השינה של ההורים, הסלון המטבח וחדר האוכל, האם יש לעצב גם חדר עבודה ואולי מרפסת גדולה וכדומה. לאחר מכן אפשר להתחיל בעיצוב הפנים של הבית או הדירה.

עיצוב פינת אוכל בהתאמה אישית

בבואכם לעצב את פינת האוכל ,כדאי לשים לב למספר החלטות חשובות שכדאי לעשות על מנת לבחור את הרהיטים המעוצבים הנוחים והמותאמים לשימוש והנאה בעת הסעודה.

החלטה חשובה ראשונה היא מראה פינת האוכל שלכם.

תוכלו לבחור ממגוון סגנונות של פינות אוכל, על פי טעמכם ודרישות החלל שלכם, פינת אוכל בסגנון מסורתי, או פינת אוכל בסגנון מודרני, פינת אוכל בסגנון פרברי ועוד .

כדאי ומומלץ להיכנס לאינטרנט ולראות באתרי ריהוט שונים מבחר דגמים וסגנונות, לבחור את המתאימים לכם ביותר ולרשום את הדגמים שלהם.

כדאי גם לשים לב לגימור ולחמרים, היום קיימים סוגים שונים של רהיטים המשלבים מספר חמרים כגון עץ, זכוכית ,נירוסטה וכדאי להתעדכן ולהתרשם מהטרנדים החדשים של העונה החולפת.

עוד שיקול משמעותי שחיוני לכם לשים לב אליו הוא אופן השימוש שלכם בפינת האוכל. האם אתם רוצים שתמלא את כל החלל ותתפוס שטח מרכזי ותהיה זמינה לבני המשפחה לכל הארוחות במהלך היום, או שאולי פינת האוכל משמשת רק לסעודת הערב ומבנה מודולארי יתאים לכם יותר.

אם פינת האוכל היא אחד המקומות היותר שימושיים ומאוכלסים בביתכם כדאי לבחור עבורה ריהוט מחומרים עמידים ואיכותיים במיוחד נגד לכלוך, שריטות ולחות. וכן הקפידו שתהיה זו פינת אוכל קלה לניקוי ולניגוב בקלות יחסית.

מה חשוב בעיצוב פינת אוכל בהתאמה אישית?

בעת עיצוב פינת אוכל בהתאמה אישית ,רצוי לבחור מראש את צורת השולחן והכיסאות המתאימים ביותר. יתכן כי מספר האוכלים בביתכם הוא גדול וכן צורתו של חלל פינת האוכל שלכם מזמין שולחן עגול שסביבו תוכלו להושיב שמונה אנשים, או אולי מתאים לכם שולחן אובאלי, ואם החלל של פינת האוכל הוא מאורך יתכן וכדאי לכם לעצב בו שולחן מלבני ארוך או שולחן מרובע. אלו הן הצורות הנפוצות של פינות אוכל ועדיף להחליט עליהן מראש כך תוכלו להתמקד ולבחור מבין סיגנונות פינות האוכל המותאמות לצורה שבחרתם.

גם בסיס שולחן האוכל הוא אלמנט חשוב לקחת לתשומת לבכם מאחר ובסיס אחד מרכזי, יקל על הסועדים למתוח רגליים ויהיה יותר פרקטי בפינת אוכל המאכלסת מספר גדול של אוכלים.

המידות על פיהן בוחרים את גודל השולחן הן בדרך כלל הקצאת 60 סנטימטר עבור כל סועד. ורווח מספיק מהקיר המאפשר גרירת הכיסא לאחור לשם ישיבה.

עוד שיקול שכדאי לקחת הוא קניית שולחן מתקפל ומתרחב כזה שיתרונותיו הברורים מאפשרים לכם להגדילו כפליים בעת סעודת חג, ליל שישי או מסיבה בה אתם מארחים אורחים רבים מאשר בחיי היומיום.

מהם סגנונות עיצוב פינות האוכל הפופולאריים?

כדאי להתרשם באתרי האינטרנט השונים ממגוון סגנונות עיצוב פינות אוכל פופולאריים וביניהם ניתן למנות את הבאים :

  • פינות אוכל עגולות מעוצבות, מעץ דארק, עם שבעה כיסאות מרופדים בד איכותי אפור כהה לנוחות מרבית של הסועדים,
  • פינות אוכל יוקרתיות איירון המשלבות שולחן עץ טבעי עבר עם רגליים ממתכת וכסאות מתכת ,פינות אוכל מלבניות אלה מתאימות לסגנון עיצוב יוקרתי,
  • פינות אוכל מזכוכית ועץ– שילוב של פלטת זכוכית שקופה עם רגלי עץ טבעי מלא בצורת איקס ממוקמות במרכז השולחן.
  • פינות אוכל מעוצבות נפתחות להגדלת מספר הסועדים, יתאימו לחללים בינוניים אשר ניתן להשאיר בהם מרחב מחייה ביומיום ובחגיגות של מספר אורחים גדול יותר ניתן לפתוח אותן ולהושיב את כולם בנוחות.

עבור חלל מצומצם יותר של פינת האוכל ניתן לעצב פינת אוכל עגולה מעץ לייט. זוהי פינת אוכל מודרנית וחדשנית מרהיבה ביופייה המשלבת פלטת עץ טבעי דקה יותר עם ארבעה כסאות מרופדים בבד איכותי בצבעי אפור בהיר ונוחים במיוחד לישיבה ארוכה, לאחר הארוכה ולהמשך קינוח עם גבינות וכוס יין.

אם התרחבה המשפחה ובארוחת הערב היומית סועדים בפינת האוכל שישה עד שמונה אנשים וילדים סביב השולחן, ואם חלל פינת האוכל גדול מספיק, מומלץ בהחלט לשקול שולחן אוכל סימפליי, זהו שולחן יפה ופרקטי , עם פלטת עץ טבעי בעובי בינוני, ממרכז השולחן יוצאות רגלי עץ בצבע שחור ובצורת איקס. סביב שולחן אוכל סימפליי ניתן להושיב בקלות ובנוחות שמונה אנשים לארוחת ערב, אם אפשרות למתיחת הרגליים כך שללא ספק תיהנו מהסעודה הטעימה ומהחברותא המשפחתית בפינת האוכל המעוצבת שלכם.

מאמרים מומלצים