רהיטים כללי

הקטנים האלה, גדולים יהיו – איך לבחור רהיטים לחדר הילדים

הקטנים האלה, גדולים יהיו – איך לבחור רהיטים לחדר הילדים

הקטנים האלה, גדולים יהיו – איך לבחור רהיטים לחדר הילדים

בחירת רהיטים לחדר הילדים שונה מבחירת רהיטים לשאר חדרי הבית. חדר הילדים הוא חדר שמשתנה כל הזמן, הוא צומח וגדל עם הילד וכך גם הפונקציונליות שלו. הילדים מתייחסים לחדר שלהם כאל הממלכה שלהם, הם אוהבים לשחק בו, לבד או עם חברים, ולכן, אם הם בגיל המתאים, כדאי מאוד לשתף אותם ברכישה ואפילו לקחת אותם איתכם לחנות.

יציבות, חוזק ולא פחות חשוב – בטיחות

הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת כאשר אתם בוחרים רהיטים לחדר הילדים שלכם – שהם צריכים להיות עמידים, חזקים, ובעיקר בטוחים. נסו לחזות מראש את הסיכונים שיש בחדר עבור הילדים. הם הרי ישחקו ויקפצו על הרהיטים ויעמידו אותם בהרבה מבחנים, ואתם צריכים להיות שקטים ורגועים שהרהיטים אכן יחזיקו מעמד בכל הניסיונות האלה וכן שלא משנה כמה הם יקפצו וירוצו, ששום דבר לא יוכל לפגוע בהם.

לכן, כאשר אתם בוחרים את הרהיטים, מומלץ שהם יהיו בעלי פינות מעוגלות ולא חדות, ושמסמרים או כפיסי עץ חדים לא יוכלו לבלוט מתוכם. בדקו את המשקל שלהם, לא תרצו הרי שאם חלילה יפלו על הילדים, הם יהיו כבדים מדי עבורם. עוד דבר שחשוב לוודא – שהצבעים שלהם ידידותיים לסביבה ולבריאות ושאינם רעילים, כך שלא יוכלו להזיק לילדים בשום צורה.

בגובה הילד

דבר נוסף הוא התאמת הרהיטים לגובה הילדים, באופן כזה שיהיה להם נוח להגיע אליהם ולשבת עליהם בקלות. מעבר למיטה, לשולחן ולכסא, הקפידו שגם המדפים וארוניות האחסון או הכוורות, יהיו נגישים להם ולא גבוהים מדי.

אחסון אחסון אחסון

זכרו שלילדים יש בדרך כלל ה-מ-ו-ן צעצועים, משחקים וספרים. וכל אלה מצריכים מקום. אתם יכולים להשקיע ולרכוש מדפים מודולריים מעץ או לבנות ארוניות מגבס, אבל הכלל הכי חשוב עם ילדים הוא פשטות – כמה שיותר פשוט עדיף. כך שאחסון מבחינתם יכול להיות גם סתם תיבת עץ ישנה שמצאתם במחסן או כוורת צבעונית פשוטה מפלסטיק.

שטח פתוח

ילדים אוהבים גם מרחב. הם אוהבים לקפוץ ולרוץ, הם כל הזמן בתנועה. לכן, השתדלו להשאיר להם הרבה מקום שיוכלו לשחק בו וליהנות. אל תמלאו את החדר ביותר מדי רהיטים ואם אפשר למצוא פתרונות שימקמו את הרהיטים למעלה (כמו למשל מיטת גלריה או מדפים צפים), תרוויחו הרבה יותר מקום והילדים יודו לכם.

אבל… מצד שני, הייתם בוודאי רוצים שיחד עם כל המרחב הזה, החדר שלהם כן ישדר חמימות ונועם. אפשר לתת תחושה כזו במספר דרכים, כמו למשל לבחור רהיטים מעץ מלא, לעשות הנמכות של תקרות הגבס בחדרי הילדים או להוסיף שטיח ווילונות. כך יוכלו הילדים ליהנות משני העולמות, גם של המרחב וגם של החום.

פונקציונליות היא שם המשחק

אל תשכחו שהילדים שלכם גדלים כל הזמן, וכך גם הצרכים שלהם שמשתנים עם כל גיל. מה שמתאים להם בגיל 3 לא יתאים להם בגיל 6 ובטח לא בגיל 10. כך אפשר למשל לבחור מיטה מודולרית שתגדל עם הילדים ושתוכלו לשנות את האורך שלה בהתאם, או שידת החתלה שתוכל בהשקעה מועטה להפוך עם הזמן לארונית שימושית. בכל מקרה, היו מוכנים לכך שתצטרכו לשנות את מראה החדר והרהיטים שבו כל מספר שנים, ולכן ההמלצה שלנו היא להקצות תקציב סביר ולבחור רהיטים איכותיים, אך לא להגזים, במילא תשנו את החדר עוד 3-4 שנים.

לא לשכוח להתאים את העיצוב

דבר נוסף שמומלץ לזכור במיוחד כשמדובר בחדר הילדים, שעל אף שבדרך כלל נבחר עבור חדר זה רהיטים וצבעים אחרים ממה שהיינו בוחרים לשאר חדרי הבית, כדאי לנסות ולשמור על אחידות עם הסגנון העיצובי של הבית. ערבוב סגנונות מבורך, אבל קו מקשר כלשהו צריך להדהד – רהיטים מחומר גלם זהה, צבע אחד שעובר כחוט מקשר בכל חדר, או כל אלמנט עיצובי אחר שישמר את ההרמוניה בבית.

ולאחר שאמרנו את כל אלה, חשוב לזכור, שלמרות הכל, בחירת רהיטים אמורה להיות משימה מהנה, בטח כאשר מדובר בחדר ילדים, שכל המהות שלו היא כיף אחד גדול. בסופו של דבר, אין כמו לראות את הבעת האושר על פניהם של הילדים כאשר הרהיטים שבחרתם יחד איתם, ממוקמים בחלל החדר והוא מקבל צורה של המקום הכי שמח עבורם על פני האדמה.

אנו בסינימה דזיין מתמחים ברהיטים מעץ. אבל… אנחנו לא רק מוכרים רהיטים, אלא ממש בונים אותם כאן אצלנו. יש לנו נגריה משלנו, ונוכל לבנות כל רהיט שעולה בדמיונכם. אתם מוזמנים אלינו להתרשם מהרהיטים שאנו מייצרים ומבטיחים לספק לכם שירות אמין ומהיר.

אצלנו תוכלו למצוא גם ייעוץ מקצועי לגבי הצבע, סוגי הבדים וסגנון הרהיטים הנכונים לסלון שלכם. הצוות שלנו יוכל לסייע לכם ולייחד עבורכם את הרהיטים שגם יותירו רושם במראה שלהם, אך שגם יהיו נוחים ובטוחים לכם ולמשפחתכם.

נשמח אם תיצרו עימנו קשר.

באדיבות אתר “טוב תודה”

3.2/5

מאמרים מומלצים