פינות אוכל

כסאות לפינת אוכל – איך לבחור נכון

כסאות לפינת אוכל - איך לבחור נכון

איזה כיף שהחלטתם לשנות קצת את הריהוט בבית ולשדרג את פינת האוכל או את הכסאות. אין ספק שריהוט כמו כסאות לפינת אוכל צריך לבחור בקפידה, היות ולא מדובר במשהו מינורי.

אנחנו לא חושבים על זה ביומיום, אבל יש סוג של ריהוט או מוצרים שפשוט משדרגים לנו את החיים. לא נחשוב עליהם בכל שניה נתונה, אבל אולי כן כדאי לשים אליהם לב.

האם אי פעם חשבתם עד כמה הדלתות האוטומטיות שנפתחות ונסגרות בכניסה למוסדות או לבניינים מסייעות לנו?

או האם עד כמה מעלית מרווחת מסייעת לנו? כך בדיוק אנחנו צריכים גם לשים לב לכסאות פינת האוכל.

לא חשבתם על זה עד כה, אבל לאיכות חומרי הגלם ולנוחות כסאות פינת האוכל שלכם יש תפקיד מהותי. ומיד נסביר למה, ואיך לבחור נכון את כסאות פינת האוכל שלכם.

כסאות לפינות אוכל – כל מה שצריך לדעת

אז הגיע הרגע שבו אתם זקוקים לריהוט כסאות לפינת אוכל ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל לחפש. הדבר החשוב לעשות הוא לקבל כמה תשובות לנושא, ובכך תוכלו להתאים לעצמכם יופי של כסאות מתאימים. כסאו שיעניקו לכם לא רק אווירה נעימה ונינוחה, אלא גם יהיו אפקטיביים לשנים רבות.

אם כן, מה שמח פרמטרים חשובים להתאמת הכסאות אל פינת האוכל שלכם:

גודל פינת האוכל

פינת אוכל קטנה או גדולה הוא פרמטר חשוב. אם פינת האוכל שלכם קטנה כדאי שתבחרו כסא מרושת שאפשר לראות דרכו. אם פינת האוכל היא עם שולחן עגול אל תרכשו כסא עם זרועות. כסא עם זרועות יגרום להגבלת האנשים בישיבה נינוחה סביב לשולחן.

אם מדובר בשולחן מלבני התאימו לו כסאות מרופדים שיעניקו לו את המראה היוקרתי. אלו לא רק ישלימו את המראה, אלא גם יעניקו נוחות מרבית.

אם החדר שבו מוצבת פינת האוכל הוא גדול יתר על המידה, כסאות עם משענת מוצקה יהיו נפלאים ומתאימים

חומרי הגלם האיכותיים ביותר בשבילכם

כאשר אתם בוחרים כסאות לפינת אוכל חשוב שתדעו לבחור את החומר הנכון. החומר המתאים ידאג לכך שהכסאות יהיו המושלמים עבורכם. כסא העשוי מעץ הוא הבחירה הנכונה ביותר.

על פי המומחים של חנות הרהיטים המעוצבים 'סינמה' כסאות עץ זמינים בסגנונות רבים ועמידים בפני חיי משפחה נורמטיביים. מהם חיי משפחה נורמטיביים? עמידות בפני חומרים ספציפיים, קלים לתחזוק ולנקיון ועוד.

לכסא מרופד למשל יש נוכחות נהדרת לארוחות חגיגיות ולנוחות רבה. מומלץ לבחור בדים נוחים, קלים לניקוי ובסגנונות נעימים לעין.

כסא מתכת הוא בחירה נפלאה אם אתם בעד עיצוב מודרני קר ופורמלי. כסאות מתכת זמינים עם ריפוד המוסיף הרבה חיים לכסא. גם ריפוד עור יוקרתי יכול להיראות נפלא על כסאות מסוג זה.

כסאות לפינת אוכל – השיק שלכם

כשאתם מעצבים בית חדש או בית שאתם כבר גרים בו, הסגנון שלכם ניכר היטב. ובכלל, כשאתם משפצים ומעצבים כמובן שמומלץ לגשת אל הכי טובים בתחום והכי מקצועיים. אבל לא לשכוח את הסגנון והיצירתיות שלכם, כי בין הקירות הללו אתם חיים. ואתם הרי מעוניינים להרגיש הכי בבית.

אם אתם צלמים או ציירים, תמיד תוכלו לשלב ציורים או צילומים שלכם על קנבס לעיצוב הבית. אם אתם מפסלים, תוכלו גם להוסיף פסלים קטנים או גדולים משלכם בשטח הבית.

כל אלו בצבעים המתאימים לסגנון הבית, ובהתאמה אישית לריהוט, ויש לכם את המקום הבטוח והקסום שלכם.

אם אתם בעד המראה המסורתי, החמים והכפרי אך כזה שהוא גם חדשני בחרו בכסאות עץ. הגוון המושלם עבורכם הוא גוון עץ טבעי. תוכלו גם לשלב משענות עץ מסוגננות על מנת לשלב עיצוב מודרני.

אם אתם יותר בעד עיצוב נקי ופשוט שאינו עמוס בעין, כסאות אוכל מודרניים יתאימו לכם מאד. סגנון מעוצב במסגרות, או מתכת יהיה מדהים. ואם תשלבו גם ריפודי או מושבי עור פשוטים ולא מהודרים מדי הרי לכם פינת אוכל מדהימה ביופיה.

כמה זה עולה לכם?

כסאות לפינת אוכל אפשר למצוא גם בתקציבים קטנים וגם בתקציבים גדולים. הכל עניין של סגנון ומה טווח המחירים שאתם מעוניינים בו.

כמו בכל סיטואציה שבה אתם משפצים, מחדשים, מרעננים או רוכשים דברים חדשים. גם כאן, מומלץ מאד לעשות זאת עם בניית תקציב מראש.

כאשר אתם בונים ומקצים תקציב מראש לדברים, הכל הולך חלק יותר. כמו בכל בניית תקציב, השאירו גם כאן אופציה לחריגות. מדי פעם תראו דברים שיהיה בכם רצון לשדרג, לחדש, להוסיף ולשנות.

עלות כסא לפינת אוכל יכול להתחיל מ600 או 700 ₪ מהחומרים הפשוטים ולהגיע גם למעל אלף ₪. הכל תלוי חומרי הגלם, כמות הכסאות שתרצו ועוד.

תשכחו לרגע מהאמרה שכל מה שיקר, איכותי יותר. אם תחפשו היטב, תמצאו מבצעים נהדרים. תמצאו גם חנויות ריהוט עם אחוזי הנחה מדהימים והכי חשוב, עם כימיה אנושית והבנה בסיסית שכל שקל חשוב.

ולסיכום, טיפ מפנק

על מנת שתעצבו לעצמכם את פינת האוכל המושלמת, אל תפחדו לערבב כמה סגנונות ולמעשה להרכיב סטייל משלכם. ליצירתיות אין גבול, וכשמדובר במקום האישי שלכם, זה רק טבעי שתרצו לעצב ביצירתיות אישית.

שלבו כסאות עם בד מרופד, כסאות עם הדפסים שונים עליהם. עץ יצוק, או עץ בעיצוב מודרני יותר. כסאות בר במידה ויש 'אי' במטבח, המתאימים לכסאות פינת האוכל. תמונות או צילומים מותאמי צבעים או שוברי צבעים ועוד.

סינמה ריהוט היא חנות לרהיטים מעוצבים מעץ באיכות מעולה ובסטנדרטים גבוהים מעל הממוצע. בחנות מזנונים מעוצבים, פינות אוכל, מסגרות, כיסאות ועוד ריהוט ייחודי. צרו קשר כבר כעת או הגיעו להתרשמות.

מאמרים מומלצים