רהיטים כללי

חנויות רהיטים בראשון לציון

חנות רהיטים בראשון לציון

חנויות רהיטים בראשון לציון

כשאתם נמצאים בשלב הסופי, לקראת מעבר לדירה החדשה או הבית החדש או הדירה ששיפצתם בזמן האחרון שסוף סוף היא מוכנה עבורכם. אתם בוודאי רוצים להרגיש את ההתחדשות לא רק בקירות אלא גם, ובפרט , בעיצוב הפנים, בריהוט ובאביזרים השונים בהם תתחדשו עם הכניסה לדירתכם החדשה.

מהם סגנונות עיצוב פנים?

כשאתם חושבים על עיצוב פנים לדירה החדשה, אתם רוצים לבחור סגנון עיצוב פנים מסוים המתאים לטעמכם וחלל הדירה שלכם.בהתאם תוכלו לבחור חכם ולעצב את הסלון, המטבח, חדרי השינה והאמבטיה בריהוט משלים לסגנון הייחודי שבחרתם. או תוכלו גם לשלב מספר סגנונות בחללים השונים, שהיום ניתן לראות בהרבה בתים חדשים ואצל המעצבים המודרניים. היום ניתן לעצב את חדר הילדים בסגנון אחד ואילו את חדר השינה שלכם בסגנון אחר.

היכן ניתן לבחור רהיטים ממגוון סגנונות עיצוב?

אם אתם מתלבטים בין מספר סגנונות עיצוב ואתם מסוג האנשים שזקוקים לראות את הריהוט, לשבת על הספה, למשש את הבד האיכותי, להישען על הכורסא לאחור, לשבת לשולחן האוכל ולהרגיש את המרחק, לפני שמחליטים, גם לכם יש פתרון .

כדאי שתגיעו באופן אישי למקום המציג מבחר רהיטים מהגדולים בארץ, בו תוכלו להתרשם ממיטב הריהוט והסגנונות, מקום כגון המרכז הישראלי לריהוט.

במרכז הישראלי לריהוט תימצאו מגוון עצום ורחב של ריהוטים. ראשון לציון הוא אחד המקומות הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים ובו תוכלו למצוא רהיטי יוקרה ממגוון סגנונות עיצוב עבור הדירה החדשה שלכם.

שולחן אוכל עגול ל 4 סועדים - כיסאות פינת אוכל בצבע לבןאילו סגנונות עיצוב קיימים?

בישראל נפוצים סגנונות עיצוב שונים, המתחדשים ומתעדכנים בכל עת. מדי שנה מתפרסמים סגנונות עיצוב טרנדיים חדשים, אך כדאי להכיר את המפורסמים שבהם ולבחור על פי סגנונכם וטעמכם האישי, כי הדירה שלכם היא המבצר שלכם ועליכם לרהט אותה כך שתמיד תרגישו בטחון רוגע ושלווה ברגע שתפתחו את הדלת אל הסלון המזמין שעיצבתם לכם.

לישראל בניגוד לאירופה למשל, אין היסטוריה בתחום העיצוב וסגנונות העיצוב, מכיוון שישראל הינה מדינת קיבוץ גלויות, הגיעו אלינו סגנונות עיצוב נפוצים מרחבי העולם ומאחר והישראלים לא מחויבים לסגנון מסוים, תוכלו כמו רבים מאיתנו לשלב כאמור מספר סגנונות וגם לעצב עבור דירתכם סגנון עיצובי ייחודי לכם בלבד.

להלן מספר סגנונות עיצוב פנים שתוכלו לבחור מהם או לשלב ביניהם:

  • סגנון העיצוב הכפרי – העיצוב הכפרי מגיע מכפרי טוסקנה שבאיטליה, ופרובנס שבצרפת. מדובר ברהיטי עץ מלא, בעבודת יד, צבועים וגם משופשפים. בעלי מסגרות דקורטיביות מיוחדות סביב חזיתות הריהוט. בדלתות ובארונות העץ הכפריים, ניתן לראות ידיות עשויות ברזל או נחושת. המיטות והכיסאות מרופדים בבד והצבעים השולטים הם בז', לבן, תכלת אפרפר וירקרק. צבעי החום נמצאים בעץ, באבנים ובחיפויי הקירות. כלי המטבח חשופים ותלויים על ווים , העיצוב הכפרי הוא מזמין חם ונעים.
  • סגנון העיצוב התעשייתי – סגנון שהתפתח בתחילת המאה העשרים, ומתאפיין בקירות חשופים, צנרת גלויה, בטון ופלדה, עץ לא מעובד, נחושת. ריהוט מינימליסטי ומראה כללי מחוספס וגס.
  • סגנון העיצוב המודרני – זהו סגנון הבאוהאוס הגרמני משנות העשרים של המאה הקודמת. עיצוב בקווים נקיים, ישרים, ללא עיטור, אבזור וריהוט מועט. סגנון עיצוב פשוט ופונקציונאלי. שימוש באור טבעי, דרך חלונות זכוכית גדולי.
  • עיצוב בסגנון הרטרו – נקרא גם וינטאג', זהו חיקוי של טרנדים בעיצוב משנות החמישים ועד שנות השבעים. שימוש ברהיטים ישנים ,טפטים עם הדפסים גיאומטריים על הקירות, שימוש בפורמייקה ונירוסטה. צבעי אדמה ,ירוק אבוקדו, כתום ואפרסק שולטים. סגנון זה מקנה מראה עליז וצבעוני.
  • סגנון עיצוב שאבי שיק – סגנון שוק הפשפשים, המשלב פריטי וינטאג' עם מגוון הפריטים והרהוט שניתן לקנות בשווקי הפשפשים למיניהם ובחנויות היד השנייה. מדובר באוסף אקלקטי של סגנונות של צבעים של חמרים מהם עשוי הריהוט, והאביזרים ברובם בעלי מראה מיושן, עשויים מעץ מלא וצבוע עם שפשופים.מראה רק ועשיר של בדי טקסטיל, ודקורציה על ידי חפצים ופריטים שהיו בעבר בשימוש. הצבעים השולטים בסגנון השאבי שיק יהיו צהוב, לבן, אפרפר, ופסטל. אך ניתן לשלב צבעים נוספים כי שאבי שיק הוא סגנון עיצוב בו הכיל הולך.
  • סגנון העיצוב האקלקטי – זהו סגנון המשלב מספר עיצובים וסגנונות שונים מתקופות שונות במקום אחד. ניתן לעצב בסלון לדוגמא רהיטים שקיבלתם או שעברו בירושה במשפחה עם רהיטים שאספתם ברחוב ואליהם להוסיף רהיטים מודרניים שקניתם במיוחד. כל אלה ייצרו עבורכם מראה חד פעמי ייחודי בסגנון עיצוב אישי. בסגנון העיצוב האקלקטי אין חוקים- הכל הולך עם הכל. חמרים, סגנונות, צבעים. כדאי לבחור בצבע מודגש אחד שיחזור על עצמו בכמה מקומות בחלל על מנת למנוע בלגן ולייצר עיצוב נעים למראה.
  • סגנון העיצוב הקלאסי – הסגנון הקלאסי שואב את מקורותיו בארמונות של אירופה הקלאסית ומשדר מלכותיות ויוקרה. בסגנון העיצוב הקלאסי הריהוט יהיה כבד,מגולף בעץ עם עיטורים. בסגנון זה ניתן לראות שילוב של ויטרינות עם חזיתות מזכוכית, עם וילונות קטיפה עשירים וכבדים. שימוש בבדים עם הדפסים מורכבים. וגם תמונות פורטרטים כבדות במסגרות זהב עבות תלויות על הקירות. המנורות והתאורה כוללים נברשות קריסטל, מנורות בצורת נר. קרניזים מעוטרים תלויים בין התקרה לקירות. הצבעים המרכיבים את הסגנון הקלאסי הם בעיקר גווני השמנת, גווני הבז', גוונים של חום עם נגיעות של זהב ונחושת. לעתים נראה נגיעות של בורדו, שחור וירוק בקבוק.

בכל מקרה תוכלו תמיד להתרשם ולהתעדכן בסגנונות וטרנדים חדשים באתרי האינטרנט של חנויות רהיטים, המציגים קטלוגים צבעוניים של מגוון רחב ביותר של ריהוט. ניתן לראות מגוון של ריהוט כולל מטבחים וסלונים מודרניים עשויים מחמרים איכותיים וחזקים, עם בדים העשויים בטכנולוגיות חדשניות שאינם מתקמטים או נרטבים.

מחפשים חנות רהיטים בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון, סינמה רהיטים.

מאמרים מומלצים