פינות אוכל

שולחן אוכל מעץ מלא – למה הוא עדיף?

שולחן אוכל מעץ מלא

שולחן אוכל מעץ מלא למה עדיף?

אל הריהוט הביתי, אחרי הרבה שנים של חומרי גלם מלאכותיים, תוצרי מעבדה, חזר היום ובגדול העץ המלא והוא חודר לבתים בשביל להישאר שם לנצח, כי זה אופיו של כל עץ מלא. כל רהיט העשוי מעץ מלא הוא עמיד וחזק יותר מכל תרכובת אחרת של עץ או נסורת. אומנם רהיטים מעץ מלא בדרך כלל יקרים יותר מרהיטים מחומרים אחרים, אבל על איכות משלמים.

חשוב לומר כי כניסתם של חומרי גלם שונים לשוק הרהיטים, נועדה למלא צורך של אנשים שידם לא הייתה משגת רכישה של רהיטי איכות מעץ מלא. אבל כהעדפה ידועה, עץ מלא הוא שיא האיכות של חומר הגלם לרהיטים שנשארים אתכם לכל החיים.

כל מי שירש אי פעם רהיטים שעברו במשפחה, יודע בוודאות כי הם עשויים מעץ מלא, אחרת הם לא היו מחזיקים מעמד כל כך הרבה שנים ולא מאבדים לא מהחוזק שלהם ולא מהמראה שלהם. מקסימום קצת פוליטורה…

אנשים שרוצים היום לקנות שולחן אוכל, בוודאות מחפשים שולחן אוכל מעץ מלא ויש לזה הרבה סיבות טובות. אחרי שהם מבינים את היתרונות העצומים של העץ המלא, הם מתחילים להכניס הביתה רק רהיטים מעץ מלא, כי לאיכות הזו ולטבע המושלם הזה אין תחליף.

תקראו עוד על פינות אוכל במבצע שלנו.

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%a2%d7%92%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a2%d7%a5/

מה זה עץ מלא?

במילון המונחים המקצועי משתמשים אנשי המקצוע במונח "חומר חי" כאשר הם מדברים על עץ מלא ולתחליפי עץ שאינן עשויים מעץ מלא קוראים "תחליפים מתים". וכל זאת מדוע?

משום שרהיט שנעשה מעץ מלא, נעשה בעצם בגזע עץ שעובד למשטח כלשהו בגודל או בדגם של הרהיט אותו מייצרים. כאשר מייצרים שולחן עץ ואומרים "שולחן אוכל מעץ מלא" מתכוונים לכך שהוא חלקי השולחן עשויים מעץ מלא.

בעולם ייצור הרהיטים אין בכלל ויכוח על כך שעץ מלא הוא חומר הגלם הכי טוב. הסיבה שבגללה אנשים מקפידים היום לרכוש שולחנות אוכל מעץ מלא קשורה ליתרונות שיש לעץ הזה שהוא עמיד בפני נוזלים, חזק ויציב ומחזיק מעמד לשנים רבות. כל ארוחה כמעט מסתיימת באיזה שפיכה בטעות של מרק, נשפכים נוזלים. אם זה יקרה על שולחן שלא עשוי מעץ מלא, הוא ייסדק, יתנפח, יתעוות ובאופן כללי הוא סיים את הקריירה. עץ מלא לא רגיש למים.

כאשר עושים רהיט מעץ מלא אין שימוש בדבקים משום שרמת רעילותם אינה ידועה ולכן עדיף להימנע מהם. בשימוש של תחליפי עץ מוחדר החומר פורמלדהיד ממשפחת הפורמלין, זהו רכיב כימי שלא הייתם רוצים לשים עליו את צלחת האוכל שלכם.

לעץ מלא לא מזריקים כלום. הוא עץ מלא טהור. בנוסף לכך לעץ מלא אין שום ציפוי, לכן הוא לא יתקלף לעולם, הוא עמיד וחזק יותר מכל תחליף עץ אחר, והוא כמו יין טוב, הוא רק משתבח עם השנים.

כתבה מומלצת: שולחן פינת אוכל – תפקיד פרקטי ועיצובי

https://www.cinima-design.co.il/חנות/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c/%d7%a9%d7%95%d7%9c%d7%97%d7%9f-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%a2%d7%a5-%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d/

איזה שולחנות אוכל אינם עמידים למים?

כאשר אתם רוצים לרכוש שולחן אוכל מעץ מלא, אתם בעצם מבטיחים שהשולחן הזה ישמש אתכם לשנים רבות ואפילו לדורות רבים. שום עץ אחר לא יוכל לעמוד בפני שפיכה של נוזלים, כפי שקורה לפעמים בארוחות. רק שולחן מעץ מלא לא ייפגע ולא יקרה לו כלום. לא שולחן מעץ סנדביץ' וגם לא שולחן שעשוי משבבית, MDF, למינציה ועוד.

הסיבה שבגללה מייצרים רהיטים מהחומרים האלה כי כלכלית, כי הם זולים יותר. אבל משום שהם סינתטיים יש אפשרות גם לעצב מהם כל מיני דוגמאות הרבה יותר בקלות מאשר עם עץ מלא. ובכל זאת מי שהפרוטה נמצאת בכיסו, כמובן מעדיף לרכוש רהיטים מעץ מלא להרבה שנים.

קרא עוד על פינת אוכל מודרנית

עץ מלא זה העיצוב בכבודו ובעצמו – הדבר האמתי

לכל עץ יש מה שנקרא "עיניים" שנוצרו באופן טבעי בתוך העץ. לכן קל לזהות עץ מלא ולכל אחד יש את "העיניים" המיוחדות שלו. עין נוצרת בעץ במקום שבו מצמיח הגזע ענף חדש. רהיט שעשוי מעץ מלא, נחתך מגזע של עץ ויהיו לאורכו עיניים והן גם עלולות לבלוט במשך הזמן.

שולחן אוכל מעץ מלא, תמיד ייראה יפה, כאילו עיצבו אותו במיוחד, אבל מה שמיוחד בו זה העץ. רהיטים מעץ מלא לא צריך לעצב יותר מדי, הכוח והיופי של הרהיט טמון בעץ המלא עצמו באופן טבעי. הם תמיד נראים חזקים, מיוחדים ושונים מכל תחליפי הרהיטים, הם נראים כמו הדבר האמתי.

ברהיט מעץ מלא עלולים להיות שינויים קלים בצבע במשך הזמן, כמו שהעץ עצמו ביער מחליף צבעים. זה קורה עם העץ המלא. כאשר אתם רוכשים רהיט שמורכב מחלקי עץ מלא וחלקים חלופיים, בשלב כלשהו יהיה שוני בין הצבעים.

יש סוגים שונים של עץ מלא והם: עץ אלון, עץ זוברנו, אבוני, אורן, לבנה ועוד. פורניר הוא ציפוי דק שעשוי מעץ מלא, והוא נועד להעניק לרהיט מראה של עץ מלא. אבל אם חלילה הוא ייסדק הוא ייקבע, חומר הגלם החלופי יבלוט החוצה וכדי לתקן את הנזק יהיה צורך בציפוי פורניר מחדש. מכל עץ אפשר לעשות פלטת פורניר.

מחפשים חנות רהיטים לסלון או למשרד? הגעתם למקום הנכון!

מאמרים מומלצים