פינות אוכל

פינת אוכל עגולה

שולחן פינת אוכל עמית

פינת אוכל עגולה רגילה ונפתחת

הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות פינת אוכל חדשה כי פינת האוכל הנוכחית שלכם לא מאוד יפה? עברו עליה השנים והיא כבר נראית מיושנת? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה אפשר לעשות בנידון וכיצד לבחור בין כל כך הרבה פינות אוכל מעוצבות.

לא מצאתם את מה שחיפשתם?
לא נורא, אנחנו גם מעצבים ומייצרים רהיטים בהזמנה אישית מלאה!

צוות סינמה רהיטים עומד לרשותכם

אם עד היום הייתה לכם פינת אוכל נפתחת ל3 מטר והיא הייתה מרובעת או מלבנית, מדוע שלא תחשבו על אופציה אחרת, כמו פינת אוכל עגולה במבצע? האמת היא שפינת אוכל יכולה להיות נעימה ומתאימה יותר בבתים רבים, כי יש בה משהו יותר משפחתי ומחבק.

אם נמאס לכם לשבת לארוחות סביב שולחן ארוך שאתם בקושי שומעים בו מה אומר האדם שיושב בקצה השני של השולחן, פינת אוכל עגולה זו הבחירה הנכונה עבורכם.

איך לבחור פינת אוכל מבין אפשרויות רבות?

האמת היא, שבין אם אתם חושבים על פינת אוכל במבצע עגולה ויפה ובין אם אתם מעדיפים כל סגנון אחר של פינת אוכל, אנחנו יכולים להבין מדוע יש לכם דילמה בנושא. איך בוחרים אופציה אחרת אם יש כל כך הרבה אפשרויות יפות?

ההמלצה שלנו היא לבדוק, לפני הכול, האם מדובר על מבצע כולל 6 כסאות או לא, כי שישה כסאות זה המינימום שיוכל להתאים לכל משפחה. אין כל טעם לקנות שולחן אוכל בנפרד ואז להתחיל לחפש את הכיסאות המתאימים, שכן כמובן שצריכה גם להיות פרופורציה בין השולחן ובין הכיסאות. בנוסף, כדי להבטיח שאתם קונים פינת אוכל שתחזיק מעמד לשנים רבות, אנחנו גם מציעים לכם לבדוק, כמובן, ממה היא עשויה.

מאיזה חומרים הכינו ובנו את פינת האוכל שלכם?והאם היא צפויה להחזיק מעמד שנים רבות? אין כל טעם להתפשר על פינת אוכל עגולה נפתחת ל3 מטר שתיהרס אחרי כמה חודשים ולכן חשוב לבדוק גם את מנגנון הסגירה והפתיחה שלה.

כמה באמת תשלמו על פינות אוכל?

עוד דבר שיכול פעמים רבות לעזור בכל מה שקשור לבחירת פינת האוכל, זו כמובן השאלה האם מדובר על מחיר גבוה או על פינת אוכל במבצע. האם אתם מאמינים שכאשר אתם קונים שולחן אוכל במחיר כפול לעומת מחירי השוק זה בהכרח אומר שהוא יותר מעוצב, יפה או איכותי? התשובה היא כמובן לא. לכן אין טעם להתנדב לשלם פי שניים וכל שעליכם לעשות זו השוואת מחירים מהירה.

אם חשבתם לרגע שכדי למצוא את המבצעים הכי טובים שיש עבור פינות אוכל מעוצבות אתם צריכים לצאת מהבית ולעבור בין כמה חנויות שעוסקות בתחום הזה, דעו שאתם טועים. בעידן המודרני שבו אנחנו חיים הכול הרבה יותר נגיש ונוח, כי אתם יכולים להשוות מחירים אפילו בלי לצאת מהבית.

אין היום חנות רצינית שמוכרת מוצרים כאלה ולא מנהלת אתר אינטרנט עם אינפורמציה ועם קטלוג של מוצרים, כך שאת הסינון הראשוני תוכלו לעשות ישירות באינטרנט. זו אופציה שתחסוך לכם זמן, התעסקות וגם לא מעט כסף, אז למה אתם מחכים?

מה כולל המחיר?

בין אם אתם מחפשים היום פינת אוכל עגולה כולל 6 כסאות ובין אם אתם מחפשים רק שולחן אוכל, רצוי לבדוק מראש על מה בדיוק אתם משלמים. האם המחיר שאתם רואים באתרים השונים כולל גם את האחריות למוצר? או שאם אתם רוצים אחריות יהיה עליכם להוסיף סכום מסוים?

בנוסף לכך, האם המחירים שאתם רואים כוללים גם את ההובלה של פינת האוכל ישירות לבית הלקוח או שזה עוד משהו שיהיה עליכם לשלם עליו?אל תשכחו שכל חנות שעוסקת בתחום הזה תעשה הכול כדי למכור לכם, מה שאומר שלא תמיד המחירים הסופיים יהיו גלויים וברורים לכולם.

לכן חשוב להיות מודעים לכך, לבדוק את כל הפרטים לעומק ולהבטיח שאתם מבינים כמה יעלה לכם התענוג. אומנם אתם לא חייבים לבחור בפינת האוכל הכי זולה שיש, אך חשוב שלפחות תבינו מראש כמה זה יעלה.

צבעים וחומרים

קשה לדבר על רכישה של פינת אוכל חדשה ולא להזכיר את הצבעים ואת החומרים, כי כמובן שאלה שני פרמטרים נוספים שיוכלו לעזור לכם לבחור את פינת האוכל המושלמת עבורכם. האם אתם רוצים פינת אוכל בצבע עץ כלשהו? או שאולי אתם רוצים שפינת האוכל תהיה בצבע כמו שחור, לבן או אולי אפילו אדום?

יש היום אפשרות לבחור כמעט תמיד מוצרים בכל צבע שהלקוח רוצה כך שרצוי לברר גם את הסוגיה הזאת מראש. כמו כן, אתם יכולים גם לבדוק מאיזה חומרים עשויה פינת האוכל שלכם, כי פעמים רבות זה מה שישפיע על השאלה האם היא תהיה יציבה ותחזיק מעמד לשנים רבות או לא.

האם אתם מעדיפים שזו תהיה פינת אוכל עגולה מעץ? או שאולי דווקא חומרים אחרים כמו פלסטיק יכולים לבוא בחשבון עבורכם?אין תשובה אחת נכונה לכל השאלות הללו שכן פינת האוכל צריכה להשתלב בצורה יפה גם עם כל שאר החפצים והרהיטים שיש לכם בבית.

המלצות של לקוחות אחרים

יש לכם דילמה דרך איזו חנות לקנות פינת אוכל במבצע? מחפשים פינת אוכל כולל 6 כסאות שתהיה נוחה, יציבה ויפה אך אתם לא בטוחים איפה כדאי לבצע את הרכישה? אם כך, עוד טיפ קטן שנוכל לתת לכם ושתמיד יעזור לכם לקבל החלטה, זה לבדוק על איזו חנות כולם ממליצים.

אם אתם לא מכירים אישית אנשים שקנו לאחרונה מוצרים כאלה, תמיד תוכלו להיעזר בכל חוות הדעת שמחכות לכם אונליין. היום, כשאפשר לקרוא חוות דעת גם על פינות אוכל ועל חנויות שונות של רהיטים, איזו סיבה יש לכם לוותר על כך אם זה מה שיעזור לכם לקבל החלטה נכונה יותר?

מחפשים פינת אוכל בהתאמה אישית? מומלץ לקרוא עוד על סגנונות של פינות אוכל מעוצבות בבלוג שלנו.

פינת אוכל עגולה – שאלות ותשובות

שולחן פינת האוכל מגיע עם כיסאות תואמים?

לרוב, שולחנות פינות האוכל אינן מגיעות עם כיסאות. הרכישה מתבצעת שולחן לחוד וכיסאות לחוד. עם זאת, ניתן להתאים כיסאות ולתמחר כסט פינת אוכל קומפלט.

לכמה נפתחים השולחנות שלכם?

את כל שולחנות פינת האוכל ניתן להזמין עם מנגנון פתיחה. תלוי בדגם השולחן, הפתיחה יכולה להיות 80 סנטימטר, 1 מטר, 2 מטרים ואפילו 3 מטרים. מומלץ ליצור קשר לפרטים נוספים וייעוץ.

אני צריך מידה מדויקת. אתם מגיעים לקחת מידות?

בהחלט. לאחר ההזמנה, אנו שולחים איש מקצוע מיומן למדידות בחלל הרצוי שלכם. בכך נוכל להבטיח התאמה מקסימלית לשביעות רצונכם.

איפה החנות שלכם?

נכון לכתיבת שורות אלה, ניתן לבקר אותנו בחנות התצוגה בראשון לציון או בנתניה. לפרטים המלאים אנא לחצו על עמוד צור קשר או אודות.

3.2/5

מאמרים מומלצים