פינות אוכל

טיפים והמלצות לבחירת פינת אוכל

המלצות לבחירת פינת אוכל

להלן כל מה שנחוץ לדעת כך שתוכלו לבחור את הרהיט – מאת, סינמה רהיטים.

בחירת פינת האוכל הנכונה היא החלטה חשובה עבור כל אחד מאיתנו. במאמר הקצר הבא נסכם את כל מה שצריך לדעת לבחירת הרהיטים המעוצבים שנוחים, נעימים לעין ומאפשרים לכם להנות מהסעודה.

תחליטו על המראה

כשזה נוגע לבחירת סגנון שולחן האוכל שלך, השוק התחרותי מציב בפניך אינספור אפשרויות. תוכל למצוא עיצוב שיחמיא לרוב מוחץ של סגנונות – הסגנון המסורתי, המודרני, הפרברי אם רק לציין מעט.

גלישה באינטרנט

על מנת להעריך איזה סגנון פינת אוכל מועדפת עליך, ההמלצה הראשונה היא איך לא, לעשות את מה שאתה עושה כעט – גלישה ורפרוף באינטרנט וקריאת תכנים איכותיים הקשורים בנושא הריהוט לבית. דפדף להנאתך בנוחות ביתך ורשום את כל הדגמים והסגנונות שמצאו חן בעיניך.

חומרים וגימורים

ראוי לציין שככל שתשקיע יותר בחיפוש, כמות החומרים, הגימורים, הצבעים והשילובים עשויים בהחלט לבלבל – מה תעדיף? עץ? זכוכית? נירוסטה? אולי שילוב כלשהו של כמה חומרים יחד?

שימושיות

שקול את אופן השימוש שלך בפינת האוכל – האם היא תופסת שטח מרכזי שמשמש אותך ואת בני משפחתך לפחות שלוש ארוחות ביום? האם נדרש בשולחן מגירה מובנית עבור אחסון ציוד לטווח ארוך? או שמה הפינה ממוקמת בנישה זניחה יחסית שמשמת אתכם כמה פעמים בשבוע בלבד? במידה ופינת האוכל משמשת אתכם לעיתים תכופות, מומלץ לבחור שולחן וכיסאות העשויים מחומרים עמידים וגימורים איכותיים שהיצרן מבטיח כעמידים ללחות, שריטות וכתמים. כמו כן, מומלץ לבחור בסט שניתן לניקוי וניגוב בקלות יחסית.

בחירת צורת השולחן והכיסאות

בנוסף לסגנון וחומרים, תצטרך לבחור גם צורה. שולחן עגול, אובלי, מלבני ומרובע הן כמובן הצורות הנפוצות ביותר.

שולחנות עגולים הם מצוינים לחללים קטנים יחסית, בכך שהם מאפשרים לכל הסועדים לשוחח אחד עם השני בקלות פנים אל פנים. שולחן בגודל 1.80 מטרים למשל יכול לשמש לאירוח 8 אנשים ללא בעיה; עם זאת, עלולה להיווצר בעיה לגשת לעצמים שמונחים במרכזו.

שולחן מלבני יכול לשמש אירוח סועדים בחלל צר אך מאפשר להם גישה נוחה לכל מה שמונח עליו.

בסיס שולחן פינת האוכל

עיצוב בסיס השולחן הוא שיקול נוסף שחשוב לקחת בחשבון. בסיס מרכזי (הדום) לא יפריע לסועדים למתוח את הרגליים. בדרך כלל תוכלו להושיב יותר סועדים כשהשולחן ניצב על בסיס אחד או יותר שיוצא מאמצע השולחן ולא מצדדיו. לחילופין, רגליים תומכות לשולחן עשויות להגביל את כמות הסועדים שניתן להושיב – במיוחד בפינות.

קח בחשבון את גודל השולחן

השיקול הסופי בבחירת שולחן לפינת אוכל הוא מספר הסועדים שברצונך לארח תוך איזון הצורך הזה עם המקום הפנוי שעומד לרשותך.

לסועדים דורש מקום תנועה – כלל אצבע הוא בערך 60 ס”מ עבור כל סועד. בנוסף, הסועדים צריכים להיות מסוגלים לגרור את הכיסא אחורנית ולהתנועע בין הכיסאות לקיר. המרווח המינימלי המומלץ בין קצוות השולחן לקיר (או רהיט אחר) אמור להיות בסביבות מטר 1 עד 1.5 מטרים.

שיקולים מומלצים נוספים

כדי להנות מתמורה נוספת עבור המחיר, שקול לקנות שולחן מתקפל ומתרחב שיעניק לך את האופציה להאריכו ולהגדיל את שטח הישיבה. שולחנות מסוימים שמתוכננים היטב, יעניקו לך את האפשרות הזו בקלות רבה.

לפרטים, יעוץ מקצועי וקביעת פגישה, פנו אלינו.

צוות סינמה רהיטים.

5/5

מאמרים מומלצים